Tumppi
MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava,
Kannattaa kans muistaa ja tiedostaa että aerodynamiikka on ainakin teoriassa yhtä tärkeää taka- kuin etupäässä pyörää.
Eli takaa kilpiteline, vilkut yms irti, mahdolisiman iso huggeri paikalleen, mahdollinen takapenkin suoja, äänenvaimentimien linjaus sisempään jos mahdollista jne.
Pyörivä rengas ja vanne taitaa olla yksi suurimmista vastuksen lisääjistä, kuten nopeiden pyörien etulokareista ja esim. kisapyörien alakatteiden takaosasta huomaa
Eli takaa kilpiteline, vilkut yms irti, mahdolisiman iso huggeri paikalleen, mahdollinen takapenkin suoja, äänenvaimentimien linjaus sisempään jos mahdollista jne.
Pyörivä rengas ja vanne taitaa olla yksi suurimmista vastuksen lisääjistä, kuten nopeiden pyörien etulokareista ja esim. kisapyörien alakatteiden takaosasta huomaa
vanhasta kilomoposta loppui välitykset 280 korville joten ei osaa auttaa enempää 
Samalla vedolla Elämän ensimmäinen 300 ylitys