• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Leo Vince + dB-killeri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja P.A.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

P.A.

New member
Jeps!
Eli en ainakaan äkkiseltään haulla löytänyt vastausta kysymykseeni...

Ostinpa tuossa mopottimeeni tuollaisen vähän käytetyn Leo Vincen putken pienen piristyksen ja parempien soundejen toivossa. Nyt kuitenkin kun sain putken askarreltua paikalleen, niin totesin, että siitähän lähteekin ehkä jopa vähän turhankin hyvät pöhinät
tounge.gif
, eli jonkinlainen äänentappaja saattaisi olla ihan aiheellinen.
Onko noissa Leo Vincen putkissa ollut pitkäänkin tuo dB-killer mukana, vai onko se vasta nyt tullut noihin uusiin putkiin? Tuossa mun putkessa ei mitään killeriä ole. Putken tarkempaa ikää en tiedä (mutta eipä taida ihan tämän vuoden mallia olla, eikä välttämättä viime vuodenkaan).
Saako noita dB-killereitä ostettua jostain erikseen, ja onkohan niitä montaakin eri mallia/kokoa/tms..? Toi mun pönttö on ovaali, ja putki on sisähalkaisijaltaan (päästä mitattuna) 47mm.
Ja jos niitä on erikseen saatavilla, niin missäköhän hintaluokassa mahtavat pyöriä?

Kuva putkesta

Edit: Lisätty kuva "ongelman" kohteesta

Onkos siinä röörin perässä ruuvi, jolla se killeri mahdollisesti on ollut kiinni.

Niitä muistaakseni saa ainakin Stormilta erikseen. Ainakin SBK rööreihin.

Näyttäisi nopealla vilkaisulla aika samanlaiselle kun mun Vincen pönttö eikä se ole kuin vuoden vanha.
Mullakaan ei ole killeriä eikä sen kiinnitysreikääkään.
Kyllähän siihen killerin varmaan saa irtotavaranakin ostettua mutta helppohan se on tehdä itsekin.

Tutultahan tuo näyttäisi, mutta... Mulla on kyllä killerin kiinnitysreikä tuossa ulostuloputken alaosassa. Oisko kyseessä Ovalin Racing-malli?

-hh-

Näyttäisi nopealla vilkaisulla aika samanlaiselle kun mun Vincen pönttö eikä se ole kuin vuoden vanha.
Mullakaan ei ole killeriä eikä sen kiinnitysreikääkään.
Kyllähän siihen killerin varmaan saa irtotavaranakin ostettua mutta helppohan se on tehdä itsekin.
Joo eipä toi munkaan pönttö välttämättä vuotta vanhempi ole... Eli todennäköisesti on samanlainen pönttö kyseessä. joo eipä mullakaan tosiaan mitään kiinnitysreikää siinä ole.
Rei'änhän saa tietysti poraamalla, mut mites hel¤%&/¤@ sellansen killerin voi tehdä??
withstupid.gif

Entäs miten db-killerin saa pois?
smile_org.gif
Ostin Leon putken 1000rr:ään ja aloin tänään irrottaa tööttiä pois päästä, mut ei lähteny. Avasin ruuvin millä db-killeri oli kiinni, mutta se ei liiku kun pönttöön päin. Lähteekö se vaan repimällä vai onko siihen olemassa joku niksi millä sen saa pois?

Entäs miten db-killerin saa pois?
smile_org.gif
Ostin Leon putken 1000rr:ään ja aloin tänään irrottaa tööttiä pois päästä, mut ei lähteny. Avasin ruuvin millä db-killeri oli kiinni, mutta se ei liiku kun pönttöön päin. Lähteekö se vaan repimällä vai onko siihen olemassa joku niksi millä sen saa pois?
Lähinnä tulee mieleen että kun se ruuvi on irti, laita pyörä käyntiin, käännä kaasukahvaa ja kuuntele kuinka kauniisti rajotin lyö vastaan. Kun ääni muuttuu, on tuo ikävä härpäke irti putkesta.
062802jumpie_prv.gif

*Tämän viestin kirjoittaja ei ota minkäänalista vastuuta yhtään mistään!*
smile_org.gif

cool.gif

Tutun näkönen pönttö... Eli itelläni on LeoVinven huilu pyörässä, ollut varmaan kolme vuotta, juuri tuo ovaali. Siihen ainakin tuli kaupassa db killeri mukana ja on juurikin yhdellä ruuvilla kiinni alapuolelta putken päästä.. Ja irtihän se lähtee helposti kun ruuvi on auki... Tosin killeri ei ole ollut kiinni muuten kuin kokeilu mielessä muuten on menty ilman... JA hyvin pörisee...
062802jumpie_prv.gif

Back