leveämpi rengas?!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kurapolku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kurapolku

New member
vanne 17X5.5 nyt alla 180/55/17 ja tarkoitus olisi vaihtaa 190/50/17. Kysymys kuuluu, meneekö p..seelleen koko homma?

isossa fasussa on ollut kokoaja tollainen taka kumi hyvin pelaa,nyt rengas finaalissa saman levyinen tai jopa 200 kiinostais laittaa

Jaahas, taidampa ittekkin laittaa seuraavaksi 190.sen alle jos muillaki fasunisteilla on...  
biggrin.gif
Ensi kesään menee... Eikös tämä orggis vanne ole just 5.5 tuumanen!!!

On se 5,5" . Onko se 190 nyt niin paljon paremman näköinen kuin se 180 rengula??

On se 5,5" . Onko se 190 nyt niin paljon paremman näköinen kuin se 180 rengula??
erohan on huima, :)tiedä sitten mutta kaikkia ainakin melkein se tuntuu kiinostavan.Isossa fasussa 190/50/17 rengas takana ja ainakin sama jollei 200 seuraavaksi.Muuten eikös r1:sessä ole sama 5.5 vanne kun fasussa ja siinäkin on tuo 190.

erohan on huima, :)tiedä sitten mutta kaikkia ainakin melkein se tuntuu kiinostavan.Isossa fasussa 190/50/17 rengas takana ja ainakin sama jollei 200 seuraavaksi.Muuten eikös r1:sessä ole sama 5.5 vanne kun fasussa ja siinäkin on tuo 190.
Rykkösessä on 6" takavanne. Ja isot pojat käyttää rykkösissään 180 renkaita...

Rykkösessä on 6" takavanne. Ja isot pojat käyttää rykkösissään 180 renkaita...
miksi isotpojat sitten käyttää 180.vaikka kuuluis 190.Onko Isotpojat kehitystietoisempia kuin tehdas

Isot pojat käyttää 180 renkaita siksi, että mopo kääntyy sillä paremmin kuin 190 renkaalla

Oon kanssa kuullut että 180 on ketterämpi kuin 190....

Itsellä kanssa 180 kumi kun vakiona pitäisi olla 190 eikä ole ainakaan huonontanut ajo-ominaisuuksia. Ja säästähän siinä jonkun euron rengaskaupassakin.

Mulla on wesipyssyssä 190 kun vakio on 180 ja seuraavalsi laitan 180 !!
Leveempi rengas teki pyörästä vähän huteran ku ajetaan melkein polvi maassa !!

buttrock.gif
siis oma mielipide kerrankin näinpäin,että kapeempi parempi  
buttrock.gif

Uusi Pirellin 180/55 rengas alla. Profiili täysin erillainen kuin entisessä Madacamissa. Ohjaus nopeutu niin paljon, että olin sen takia vetää pöpelikköön.
buttrock.gif
Eipä ole ikinä saanu uutta pärrää näin halvalla.
idea3.gif
Toimii.
sport05.gif

Ei se kääntyminen oo mistään kotosin ennenku vaihdat etusenkin samanmalliseksi Pirelliksi
wink.gif

Mulla oli bandiitissa 190/50 takanen kesällä muutaman tuusan, enkä juuri kehumaan lähtisi. Sitäpaitsi (ainakin) metzin 180/55 on fyysisesti leveämpi ja näin ollen miehisempi
cool.gif
, koska ei taivu reunoilta liikaa.

Back