Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On toi Lichtenstein aivan käymisen arvoinen paikka joskus siel parituntia ollu en sen enempää....kun meinaat andorra kans käydä eikä siellä mene päivää enempää aika pieni paikka sekin tosin katseltavaa varmaan riittää enempikin kuin yhdeksi päiväksi,itse siellä joskus päivän viettänyt ja aika meni siivellä...tosin varmaan eniten katseltavaa Monacossa mutta tosin se on kallein noista paikoistaSe on mullakin kyllä mielessä, että sais listaan lisättyä yhden maan lisää. Mutta listalta uupuu mm. Monaco ja Andorra jotka olisi tällä reissulla kerättävä. Enkä tiedä ehtiikö nämä kaikki kolme uutta maata keräämään?
Se on suomeksi Liechtenstain, näin meillä on opetettuLichtenstein (on muuten vaikea kirjoittaa)
Terve!Olemme ensi kesänä matkalla Espanjaan ja Lichtenstein (on muuten vaikea kirjoittaa) olisi melkein matkan varrella.
Onko kyseisessä kääpiövaltiossa nähtävää?
Vai kannattaako ajaa suorinta reittiä?
TerveEn tiedä mistä Epsanjaan olet(te) menossa, mutta ilmeisesti Alppien itäpuolelta? Olen itse lähdössä Gib Ranttalille ja siellä Epsanjan ja Franskan välissä on Andorra - ÓLE . Se olisi tarkoitus katsastaa.
Itse aiheen sivuttaen tuosta epsanjasta ja Andorrasta...Olen itse lähdössä Gib Ranttalille ja siellä Epsanjan ja Franskan välissä on Andorra - ÓLE . Se olisi tarkoitus katsastaa.
Ajateltiin mennä alas kartan osoittamaa reittiä
http://www.pcuf.fi/~mattir/fillari/meno.jpg
Takaisin sitten Andorran läpi ja pitkin rantoja Sveitsin kautta, mutta sitä ei ole vielä plänätty.
![]()