Mikk@
New member
Nyt kun ollaan jo aivan of topic, niin minua on jo pitkään kiinnostanut tuo Lidlin yhtiömuoto, Ky! Kunhan vaan kerkiäisin niin niin lueskelisin noita yhtiömuodon pykäliä ja katsoisin löytyykö sieltä jotain mielenkiintoista tuosta niin sanotusta äänettömästä yhtiömiehestä. Yleensähän se on se rahamies joka ei tee mitään vaan kuittaa vaan voitot tai nielee tappionsa. Tässä tapauksessa todennäköisesti voitot, koska uskoakseni lidl kiinteistöt oy hoitaa tuon kiinteistö puolen joten kiinteistö kuluja ei suoranaisesti ole, tottahan ne kovan vuokran maksavat tiloistaan varmaankin. Ettei vaan löytys joku suomalainen nimi sieltä. Ja lopuksi asiaan, kundille olisin hakenut hanskat, mutta olivat jo loppu. Maanantaina sain sentään mopon peitteen, jos vaikka vielä takatalvi tulis.
ps. mielenkiintoista lukea tuotearvosteluita Lidlin kamoista kun porukka tilaa nuppi punaisena kamaa Luissilta ym, kyllä niistäkin luetteloista löytyy silkkaa p.....kin. Kaikkea minä sitten kirjoittelenkin, ketähän tämäkin sekava vuodatus kiinnostaa.
ps. mielenkiintoista lukea tuotearvosteluita Lidlin kamoista kun porukka tilaa nuppi punaisena kamaa Luissilta ym, kyllä niistäkin luetteloista löytyy silkkaa p.....kin. Kaikkea minä sitten kirjoittelenkin, ketähän tämäkin sekava vuodatus kiinnostaa.