FireBladeESE
New member
toi on hyvä tietää kun itse seuraavaks öljyt vaihdan etei mee yhtään liikaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ristus. Tokko pemarissa edes öljyntäyttö mee kuten oikeassa moottoripyörässä ?Pakko tunnustaa, että olen. Ensimmäisen R850R-fillarini pariin kertaan ennenkuin opin bokserin öljyntäytön mysteerit. Laskin kuitenkin ylimääräiset veks samoin tein.Montaks bemaria oott ylitäyttänyt, vakaumuksella!Edellämainittujen lisäksi:
Joissain bemareissa riski vuodosta kuivakytkimelle kasvaa huomattavasti ylitäytöstä. Joissain pyörissä kun liikkuvat osuvat öljynpintaan on seurauksena öljyn vaahtoutuminen - ei hyvä. Pareee varmuuden välttämiseksi imaista tai laskea ylimääräiset veks.
Koko ongelmahan tietty aiheutui hysteerisestä öljynpinnan tarkkailusta ja mittalasissa näkyvään öljypinnan vajoamiseen (turhasta) reagoinnista. Sittemmin olen oppinut filosofisen ja kriittisen suhtautumisen tuohon öljyn tason tarkkailuun.
No voi helvetti. Kyllä sen ylimääräisen öljy saa pohjaropustaki pihalle. Ei tarvii avannepusseja eikä muuta. Mut tietty kädet kyllä likaantuu.ei kai pieni määrä voi haitaksi olla...tosin jos runsaasti liikaa niin voi tulla pihalle esim. vaihteensiirtäjän akselin stefasta.. niin ja jos meinaat ottaa ylimääräistä pois niin älä availe proppuja tai suodatinta vaan riittävän iso ruisku apteekista, siihen läpinäkyvä letkun pätkä ja imaiset ylimääräiset pois, sitten vaan ylimääräset ongelmajäte keräykseen, ei viemäriin![]()
Oletko kokeillut..? Meinaan, kun ainakin mulle on käynyt usein niin, että öljyproppu livahtaa ensimmäiseksi sinne jäteöljyastian pohjalle.No voi helvetti. Kyllä sen ylimääräisen öljy saa pohjaropustaki pihalle. Ei tarvii avannepusseja eikä muuta. Mut tietty kädet kyllä likaantuu.
No arvaa?Oletko kokeillut..? Meinaan, kun ainakin mulle on käynyt usein niin, että öljyproppu livahtaa ensimmäiseksi sinne jäteöljyastian pohjalle.No voi helvetti. Kyllä sen ylimääräisen öljy saa pohjaropustaki pihalle. Ei tarvii avannepusseja eikä muuta. Mut tietty kädet kyllä likaantuu.