Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Mun mielestätoi "limited edition" on lähinnä vitsi! Tuntuu, että noi kaikki muut värit pitäis olla limited edition, koska noita mustia tuntuu melkein olevan eniten liikenteessä. Nyt nää tän vuoden "editionit" alkaa olemaan asia jo erikseen kun on oikein numeroituja ja on muitakin erikoisuuksia vakimalliin.
Omani meni kokonaan purkuun ja runko vaihtaa väriä
kiiltävään ja sopivampaan ym.. onhan noita näkyny olevan enemmän ku liikaa, no mutta veikkaampa ettei kovin monella ole samanlaista kun saan omani valmiiksi.
maksaa vaan aivan prkl***ti...
taikka sitten omin käsin onneen.. poistaa maali ja kiillottaa niin samperisti... alumiinihän kiiltää hienosti jos vaan jaksaa hingata riittävästi
tuon uuden rypyläinen pinta pirun hankala saada kiiltäväksi eloksoitu sileä pinta paljon helpompi.. kodin putkimiehellä eloksointi vaan pois....
Itse ensin kiillotin(pohjat) ja sitten vein sen kromaukseen joka värjätään kullanväriseksi. en ole vielä muilla nähnyt moista niin pitihän se kokeilla. kiillottaminen sinänsä kiva urakka jos vaan sormet kestää. meinaan kuluu puhki
polttelee että sais sen rungon takas et pääsis kasaan. prkl.
Niin ja asiaan. toi maalin alla oleva alumiini oli paljon helpompi
kiillottaa kun toi ns. kirkas runko. ainut paskamainen juttu oli
poistaa se maali. paska homma mut teinpä sen
Täytyy mun tässä jo sanoa, että on teillä poijjat paljon pelimarkkoja kun laitatte ei niin kovin halvat tehdasuudet pyöränne osiksi ja "modaatte" ,ettei kaikilla olisi samanlaisia pyöriä... Voi Ziisös. Olen joko liian vanha tai liian köyhä tai kukaties tyhmäkin...
Ei ole paljon muutakaan tekemistä täs talvella ku laittaa pyörää, on niin kova käsän odotus et on pakko jtn. tehdä sille. ei se uuden pyörän "modaaminen" ole sen kalliimpaa kun vanhankaan. Tosihan on että köyhän on pakko ostaa uusi kun ei ole vara korjailla vanhaa.