• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Linnakone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja auvinena
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

auvinena

New member
Loistavaa palvelua Linnankoneessa Savonlinnassa 8.6.2009. Startti otti itsensä pienestä sateesta eli eipä enää käynnistelty napista painamalla vaan jouduttiin työntöhommiin. Haettiin pika-apua Linnankoneesta Savonlinnasta ja sieltähän sitä löytyi. Tarkempaan vika-analyysiin ei ollut aikaa joten asentaja tekaisi varakäynnistysjärjestelmän käden käänteessä. Reilun metrin mittainen riittävän paksu kaapeli akun+ kenkään kiinni ja toisella päällä kun tökkäsi startin plus-johtoon niin johan pärähti pyörimään.... sen jälkeen piuha satulan alle ja menoksi...
Lämmin kiitos avusta!

Oho. Ehkä ensimmäinen kerta kun kuulen kehuja ko. paikasta.

Itsehän en sinne enää mene koska sen mummelin mielestä miulla on "synnyttäjän lanteet" joten ei miulle mahdu mitkään housut. Kumman hyvin niitä on muista liikkeistä kuitenkin sitten löytynyt.
lookaround_orig.gif

juu ei oo paikassa kehumista.. tänään kävin pyörähtämässä siel ni ei näkyny myyjiä missään
omg.gif
eikä oo kyl eka kerta ettei oo ketää näkyny siel...

aikanaan oisin saattanu ostaa motskarin sieltä, mutta eipä ollu halukkaita myyjiä.. ostimpa sitte muualta toisen merkkisen menopelin
smile_org.gif

Mummon Kone on kyllä aika legendaarinen paikka  
biggrin.gif
Niinpä.
biggrin.gif

Piti oikeasti oikein silmiä hieraista että oliko aloittaja ihan todella kirjoittanut että ruusuja. Aika reilusti kuitenkin seudun motoristeja ja ihmisiä sattuneesta syystä tunnen enkä ole keneltäkään koskaan kehuja kuullut. Ja tosiaan itse saanut kuunnella myyjäpuolelta pelkkää suoraa v*ttuilua perseen koosta. No, toiste en ole leveitä lanteitani ko. lafkaan raahannut/raahaamassa.
biggrin.gif

Mummon Kone on kyllä aika legendaarinen paikka  
biggrin.gif
Niinpä.  
biggrin.gif

Piti oikeasti oikein silmiä hieraista että oliko aloittaja ihan todella kirjoittanut että ruusuja. Aika reilusti kuitenkin seudun motoristeja ja ihmisiä sattuneesta syystä tunnen enkä ole keneltäkään koskaan kehuja kuullut. Ja tosiaan itse saanut kuunnella myyjäpuolelta pelkkää suoraa v*ttuilua perseen koosta. No, toiste en ole leveitä lanteitani ko. lafkaan raahannut/raahaamassa.
biggrin.gif
Mutta oot sentään nähny myyjän  
thumbs-up.gif

tounge.gif

Paikallistuntemus on vielä huono. Siis missä kannattais Savonlinnan alueella huolattaa Suzukia, tai ylipäätään? Toisekseen, onko josssakin sanotun kaupungin alueella jotakin esim tee se itse tms vastaava paikkaa, jossa korvausta vastaan voi pestä pyörää, huoltista tms.

Laitetaan puolesta ja vastaan komenttia.
Cagivaan saa varaosat halvemmalla kuin maahantuojalta. Outoa sinänsä, että mummon kone tilaa ne osat sieltä maahantuojalta. Tarvikkeena on turha yrittää, koska yhdenkään tarvikefirman katalooki ei tunne edes koko pyörää.
Se nuori varaosamyyjä on ihan hyvä tyyppi ja jaksoi minuakin ymmärtää, kun kyselin pyörään ilmanputsarin kiinnitykseen tarkoitettuja kumilenkkejä ( ei muuten saa tarvikkeena). Muutenkin osia on saanut ihan kelpo hintaan ja parin viikon toimitusajalla.

Se toinen puoli. Niin pitkään kun se vanha isäntä ja varsinkin emäntä on siellä, niin yrityksellä ei ole mahdollistuutta parantaa asiakaspalvelua.
Ajoasuja löytyy moneen lähtöön, mutta ei myyjiä. Yritin ostaa sadepukua. Olin tulossa reissusta ja minulla oli ajoasu päällä koko komeudessaan (silloin on hyvä sovittaa sadepukua, tulee kerralla sopivan kokoinen). Mummon kone oli matkan varrella ja ajattelin käydä siltä nuorelta varaosamyyjältä kysymässä uutta sadeasua. Tietysti se oli kesälomalla ja piti turvautua itsepalveluun. Kokeilin ihan oma-alotteisesti sadepukua ja totesin, että muuten hyvä, hihat liian lyhyet. Oli ainoa näkyvillä oleva sadepuku.
Kysyin varovasti poika-Ikoselta, että olisiko muita kokoja, että voisin ostaa sopivan, kun on ajopukukin sopivasti päällä. Poika-Ikonen katsoi minua hetken ja sanoi, että pitää jatkaa hihoja.
Se oli kiitos ja näkemiin. Ostin sadepuvun samana päivänä Moto-Mestasta (josta olen ostanut nykyiset ajokamppeet ja kypärän.
Se on jännä juttu, että toisista kaupoista voi ostaa ja toisista ei.

Mulle tapahtui linnnankoneessa tämmöinen juttu:
Arai ilmoitti kypärien olevan halvennuksessa nettisivullaan.
Linkissä olivat jälleenmyyjät,myös linnankone savonlinnassa.
Menin kauppaan kyselemään kypäriä ja vastaus oli tyly.
"Emme ole mitenkään vastuussa mitä siellä netissä kirjoitetaan.
Meillä ei ole mitään kypäriä alessa."
Minä takavasemmalle.

Minä takavasemmalle.
thumbs-up.gif

biggrin.gif

Minä takavasemmalle.
Sitä ei voi tietää, onko mummon koneessa sitä internettiä.
Jos ei ole, niin silloihnan kypärät on ovh-hinnoissa.

Ilmeisesti kyseinen pulju elättää itsensä alueen isäntämiesten maatalouskoneiden hankintojen rahoilla koska kenestäkään motoristista en ole kuullut (pl. ketjun aloittaja) joka olisi saanut siellä edes siedettävää palvelua.

Onks se se pulju citymarketin vieressä?
Mummonkone oli Citymarketin vieressä joskus 90-luvulla, ennen kuin muutti Nojanmaahan.
Nykyään Citymarketin vieressä (siinä ihanan keltaisessa ja kauniissa peltilaatikossa) on Purtsimotors. Oli ainakin viikonloppuna. Tulevaisuus on hämärän peitossa, jos Kauppalehden protestilistaan on uskominen.

Mummonkone oli Citymarketin vieressä joskus 90-luvulla, ennen kuin muutti Nojanmaahan.
Nykyään Citymarketin vieressä (siinä ihanan keltaisessa ja kauniissa peltilaatikossa) on Purtsimotors. Oli ainakin viikonloppuna. Tulevaisuus on hämärän peitossa, jos Kauppalehden protestilistaan on uskominen.
Näkyi päivän lehdessä olevan Purtsimotorsin konkurssiloppuunmyynti.
omg.gif

omg.gif
Hevosmiesten tietotoimisto tiesi kertoa KL-motorsin huolista, joten "hyvällä" tuurilla mummonkone on ensi kesänä yksinvaltias.
Miettikääpä sitä...

omg.gif
Hevosmiesten tietotoimisto tiesi kertoa KL-motorsin huolista, joten "hyvällä" tuurilla mummonkone on ensi kesänä yksinvaltias.
Miettikääpä sitä...
Eikös Savonlinnassa ole vielä se Motormesta?
Mummonkone vs Motormesta. Kaksintaistelu alkakoon.

omg.gif
Miettikääpä sitä...
Eikös Savonlinnassa ole vielä se Motormesta?
Mummonkone vs Motormesta. Kaksintaistelu alkakoon.
MotorMesta taitaa olla keskittyny mopoihin... Siis oikeisiin mopoihin.

Back