• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

LIntu perkele

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tombusa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitäköhöhän meinaa tapahtua kun jos lintu meinaa törmätä moottorippyörään ja se osuukin renkaaseen ajon aikana Kuinka siinä mahtaa sitten käydä?

Grillasin eilen illalla, niin eikös perkele käsivarteen mäjähtänyt seisoskellessa. Mulukkuja ovat.

Kassikotka
tounge.gif

Näin helteellä tuolla läsähtelee monenlaista kamaa silmille.. Nahkatakin olkapäät olivat reissun jälkeen melko vastenmielisen näköiset..
Paskaa ei vielä ole tullut päälle
biggrin.gif

Onkohan värillä väliä? Duunin pihassa kun seisoo toistakymmentä autoa ja mulla ainoa punainen. Muut puhtaita mulla täys sitä itteensä.
sad_orig.gif

Onkohan värillä väliä? Duunin pihassa kun seisoo toistakymmentä autoa ja mulla ainoa punainen. Muut puhtaita mulla täys sitä itteensä.  
sad_orig.gif
toi on muuten totta. tämän kevään paskarallin jälkeen myin kirkkaanpunaisen auton pois (tosin vaati hieman buleraamista ensin). tuntuu että kun nuo paskatirpat näkevät punaisen kulkupelin niin iskee akuutti häkäpaska.

lisäksi kotopihalla parkkipaikka koivun alla niin voitte vaan kuvitella sitä valkoisen määrää. ja kun sitä pirun koivua ei saanut kaataa kun oli kaupungin virallisen ituhipin mielestä maisemallisesti niin komea.
mad.gif

Pyöräillessä olen välttynyt näiltä pommeilta, mut kerran laiton pyörän parkkiin, nälissäni ajattelin kävästä grilliltä hakemassa muhkean hampparin.

Noh, jonotin siinä varmaan 20 minsaa kunnes sain eväät.

Istahdin puiston penkille ja juuri kun olin haukkaamassa, mäjähti lokin paska keskelle hampparia.
crazy.gif

Ei siinä auttanu kun kiroillen nakata roskiin ja uudestaan jonottamaan prkle.
biggrin.gif

Tänään töistä kotiin tullessa ajelin Lahden motaria 120lasissa, niin yhtäkkiä melkoinen jysäys rintakehässä. Luulin aluksi törmänneeni johonkin pikkulintuun tai vastaavaan sen verta kova oli tälli. Yllätys oli melkoinen kun katsoin ajotakkia, niin se oli aivan valkoisessa linnunpaskassa samoin kuin pyörän koko tankki. Kiva jynssäillä kotona ajovarusteita tuosta paskasta puhtaaksi.

Mitään lintua en nähnyt missään vaiheessa eli jostain aika korkealta lienee tullut.

Onko muille sattunut vastaavaa?
Ettei vaan ollut ilmakehässä valkoiseksi kärventynyt lentomatkustajan tuotos kun tuli niin kovaa ja paljon.
biggrin.gif

biggrin.gif

Otan osaa...

Mut lähe rohkeesti ajelemaan taas vaan (ihan niinkuin kaadonkin jälkeen)!! Mitä pidempää odotat sitä vaikeempaa tosta traumasta on päästä yli!!  
smile_org.gif

Mut oikeesti, en ollu ees tullu ajatelleeks et uhka voi tulla myös ylhäältäpäin..

Varmaakin joutsen oli laskeutumassa pesälleen samalla lentotasolla,joutui pudottamaan munansa yhteen törmäämisen estämiseksi ja lentotason nostamiseksi.
omg.gif

Uskomaton täsmäpommi. Miten se siitä pleksin ja kypärän välisestä pienestä raosta mahtuikin rinnuksille ja erityisesti tankin päälle. Meinaan kun aika etunojassa tankin päällä tollasella bussilla kuitenkin päästellään.

Back