Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
En minä sentään kehä 1:llä ole ajellut ... se oli kehä 3
Tosin Honda oli silloinkin pakettiauton kyydissä tummennettujen lasien takana
Kuten tarkkasilmäisimmät jo huomasivatkin, kyseessä on käytetty mopo...
Rekisteröity kesäkuussa 2001 ensimmäisen kerran.
Matkamittarissa komeilee 3853 km, kuten kuvasta näkee.
Joo, oishan sillä Yamahallakin vielä voinut ajella, mutta...
Hitsi vie äijä minkä pelin menit ostamaan!! Aivan mahtava pyörä, tuommoinen on haaveissa sitten aikanaan kun pikku-cebariin kyllästyn...tai viimeisetkin järjenrippeet katoavat
Värikin on aivan mieletön!
Kaivarissa on sitten ensi keväänä useampikin tuplaäksä, ainakin blackari, Ms. blackbird ja sie. Huolitteko pienemmätkin cebarit viereen...tehdään oma cebariparkki..??
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Uititko ton keski-euroopasta, vai mitä kautta tuli perille..?
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Jep, kävin vuodenvaihteen jälkeen itse hakemassa Saksasta (noin 75 km Rostockista koilliseen = Stralsund)
</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Markku PRKL! Sullahan on nyt sitten tehokkaampi mopo kuin mulla!! [/QUOTE]<span id='postcolor'>
Älä Gixxerrr peljästy, ei tässä ole kuin 152hp katalysaattorin kanssa... Eikös sulla ole yli 160hp ?