• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Loistofiilis!

Monster Rooster

New member
Kahdentoista vuoden ajotauko päättyi ja alla kulkee -04 punainen Speed Triple. Kyllä on suu messingillä ja fiilikset korkealla.
062802moto_prv.gif

Puntaroin pitkään maksamani hintaluokan uusia pyöriä. Olisihan samaan rahaan saanut uusia 600-750 kuutioisia pyöriä, mutta mutta... Eipä taitaisi fiilis olla tätä luokkaa. Kyllä trumpan moottori ja ajotuntuma on loistava!
buttrock.gif

Pikkaisen pitäisi pyörän ulkonäköä ehostaa, joten jos jollakin on bellypan (tornado red) joutilaana/myynnissä, niin laita vaikka mailia tulemaan.

Toivotaan, että hyvät ajokelit kestää pitkään!!!

Oon tässä ollut vähän aikaa kahden vaiheilla... pitäisiköhän vaihtaa 955i triple uuteen 1050 -malliin. Ei vanhassa mitään vikaa ole - se on itse asiassa todella mahtava pyörä. Mitä sitten vaihtamaan? No ihan vaihtelun vuoksi vain.

En kyllä ole varma, mitä kyytiläinen vaihdosta tuumaa. Tosin ajostani on 98% yksipäällä. Onko kokemuksia uuden triplen grab railista? Onko siitä mitään apua? Niin eihän se ajo-ominaisuuksia ja penkin pituutta muuta, saati vaikuta jalkatappien etäisyyteen.

062802jumpie_prv.gif
jep jep, kunhan ei pelästy jakoketjun helinää, niin nussakka pyörä on päästellä, ei kun turvallista matkaa, kesää piisaa vielä...
033102beer_1_prv.gif

ai niin mun -04 on hoppia harmaa

En pohjanmaalla montaa tripleä ole nähnyt ja Vaasassa vain itseni lisäksi tuo punainen.Tuttu kaveri ei paljoa sillä ole ajellut ja priima kunnossa Tietääkseni.Tuli vain mieleen että sama yksilö, koska tuttu tuli autolla vastaan ja ajattelin että mihinkähän on trumppa jäänyt?

Tässä pikkukylässä ei montaa Trumppaa olekaan. Jos vastaan tulee musta Sprint RS, niin se taidan olla minä.

Ihan tulee hyvä mieli Monsterin vilpitöntä innostusta lukiessa.
Kovasti onnee ja turvallisia kilometrejä.

Back