Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
FYI: Kirjoittelivat että ensi viikolla on hinnankorotus tiedossa. Tänään ehtii vielä tilata vanhalla hinnalla.Ihmetellä pitää ettei kukaan ole keksinyt aloittaa uutta aihetta malliin "Loobman, Talvi 2006-2007, kimppatilausko?"![]()
Aloita sä, mä oon messisä kun tilaatIhmetellä pitää ettei kukaan ole keksinyt aloittaa uutta aihetta malliin "Loobman, Talvi 2006-2007, kimppatilausko?"![]()
Mulla oli molemmat viikset poikki parin päivän käytön jälkeen. Ilmeisesti olin tehnyt vielä liian pienen reiän putkeen pullon sisäpuolelle estämään ylivuotoa. Nämä yhteenlaskettuna takasivat sen, että takarengas oli öljytty tehokkaasti ketjujen sijasta. Otin sivuleikkurit käteen ja poistin aparaatin käytöstä samantien.Taas on delivery headissa viiksi poikki ja eikun purkamaan.![]()
Eikö tuo reiän tekeminen ollut optionaalista niille jotka ajavat vuoristoisissa olosuhteissa?Mulla oli molemmat viikset poikki parin päivän käytön jälkeen. Ilmeisesti olin tehnyt vielä liian pienen reiän putkeen pullon sisäpuolelle estämään ylivuotoa. Nämä yhteenlaskettuna takasivat sen, että takarengas oli öljytty tehokkaasti ketjujen sijasta. Otin sivuleikkurit käteen ja poistin aparaatin käytöstä samantien.Taas on delivery headissa viiksi poikki ja eikun purkamaan.![]()
Sama vika rahikaisella, että tuli pulloa puristeltua liikaa ja liian usein. Ei ole oikein vielä oppinut laitteen käyttöön. Käytin ensin 0W-40 öljyä ja sitä tuppas roiskua renkaalle, pakoputkelle ja joka puolelle. Vaihdoin paksumpaan vaihteistoöljyyn ja tungin tuota letkua n. 1,5 cm syvemmälle deliverypipen sisään. Nyt öljy pysyy ketjussa eikä leviä renkaalle/pakoputkelle. Puristelen pulloa nyt noin 100-200 km välein.Oma Loobmanini on ollut paikallaan nyt hieman alle 1Mm ajan. Ketjut ovat pysynyneet hyvin rasvassa, samoin kyllä takarenkaan sivu ja lokasuojakin. Taisin puristella pulloa hieman liian innokkaasti alussa.
Öljymäärää pystyy säätämään sillä kuinka syvälle pullosta tulevan letkun työntää siihen 'delivery pipe':n holkkiin. Kannattaisiko yrittää pienemmällä annoksella?
Ketjuni ovat muuten jotekin kummallisesti puhdistuneet Loobmanin käyttöönoton jälkeen. Ilmeisesti 0W-50 liuottaa kiinni jäänyttä ***skaa pois jotenkin.
No joka tapauksessa minulla puski tuota öljyä oli sitä reikää letkussa tai ei. Tuon huomasi hyvin kun ajoin työpaikan parkkihalliin ja odotin pikkuhetken pyörän vieressä niin johan sinne putkeen alkoi kivuta öljyä ja kohta se oli siellä hallin lattialla, ei hyvä. Kaverilla teki ihan samaa ja rasvattiin halliin lattiaa oikein kahden pyörän voiminEikö tuo reiän tekeminen ollut optionaalista niille jotka ajavat vuoristoisissa olosuhteissa?
jens, sulla siis busassa toi ? Laita ihmeessä vinkkejä miten ton siihen sais asennettua, erityisesti se pullon paikka kiinnostaa.Sama vika rahikaisella, että tuli pulloa puristeltua liikaa ja liian usein. Ei ole oikein vielä oppinut laitteen käyttöön. Käytin ensin 0W-40 öljyä ja sitä tuppas roiskua renkaalle, pakoputkelle ja joka puolelle. Vaihdoin paksumpaan vaihteistoöljyyn ja tungin tuota letkua n. 1,5 cm syvemmälle deliverypipen sisään. Nyt öljy pysyy ketjussa eikä leviä renkaalle/pakoputkelle. Puristelen pulloa nyt noin 100-200 km välein.
Tämä on tosi helppo selittää sanallisestijens, sulla siis busassa toi ? Laita ihmeessä vinkkejä miten ton siihen sais asennettua, erityisesti se pullon paikka kiinnostaa.
Mulla tallissa ollu toi viime talvesta lähtien, mutta en oo keksiny miten ton sais tohon lehmään kiinni.
nimim. myös foto ois kiva![]()
Voisiko olla niin, että delivery headin asennuskulma suhteessa takarattaaseen vaikuttaa noiden viiksien kestävyyteen? Mulla on alkuperäispituiset viikset kestäneet ainakin viimeiset 1200km ja niilläkin on tehty muutama reipas "ohitus"Näyttää sille, että viiksien lyhyenä pitäminen auttaa niiden suorana ja ehjänä pysymiseen. Nyt on vähän reilu viikko ajettu ja sen sekä yhden 200+ km/h -spurtin ne ovat kestäneet. Kaipa ne olisivat kertayrittämällä taipuneet takarattaan piikkeihin asti ja katkenneet entiseen malliin jos ongelma ei olisi korjaantunut.