• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Louis

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sebbo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hienosti on toiminut!
Kerran sain väärän kokoisen kypärän vahingossa. Laatikko oli oikein, mutta laatikon sisällä oli väärän kokoinen kypärä (inhimillinen virhe siis).
Lähetin kypärän takaisin heille ja liitteeksi laitoin postissa ennen paketin sulkemista mukaan kopion lähetyskulujen kuitista (muistaakseni 36€). Lähettivät minulle uuden kypärän tilalle ja hyvittivät nuo postimaksut Visa tililleni.
Järjestelystä olin sopinut etukäteen heidän kanssaan sähköpostitse englanniksi. Posteihin vastasivat ripeästi ja asiallisesti.
Suosittelen.

Mullakin pelkästään positiivista tähän astisista asioinneista Louisin kanssa.
Viimeksi tilasin ajokengät sekä kesähanskat, jotka nyt ovatkin sitten yhtä kokoa liian isot. Joten kysynkin, että mites nuo palautukset ovat toimineet? Kannattaako tuollaista pikkuostosta lähtä palauttelemaan (siis vaihtamaan hanskoja kokoa pienemmäksi) vai yrittäiskö myydä hanskat suomeen ja sit tilata uudet hanskat? On meinaan nuita toimitusmaksuja sit johonkin suuntaan kuiteskin... Grrr!
Uudet hanskat pitäis saada tilalle ja pelkkiä hanskojakaan kun ei viittis tilata, jottei sit toimituskulut oo mitään huimia (muuten voi olla et kannattaa tilata jo Suomesta).

Paketti saapui eilen. Keltainen Kuljetus oli käynyt aamulla kotiovella ja töissä kun olin, hain sitten postista illalla. Kaikki kamat oikeita, visiirin putsaussetti vielä lahjana. Eli kuudessa päivässä tuli tavara tällä kertaa. Tilaan toistekin
buttrock.gif

varmistappa jotta sähköpostiselaimesi ei heitä maileja roskapostiin tms....

Itselläni oli juuri näin kun hotmail tilille pamahti tilauswahwistukset niin meni suoraan roskapostiin.....Kyllä louis on nopeesti wastaillu.. ja jos waikeampaa niin Gunther on soittanut ja warmistanut...
No eipä ole tästä kysymys. Kuten sanottu, niin viime viikolla tuli kyllä tilausvahvistus ihan normaalisti - samoin shippausvahvistus.

Tilaan tuolta varmaan lähipäivinä, niin tuleeko se paketti siis kotiovelle asti? Siitä ostoskorista mistä jatketaan maksamaan, niin siitä kun ruksaa sen ruksin niin pistäääkö ne silloin myös kuvaston mukaan?
Kun siinä kysytään name ja vorname, niin eiks toi vorname oo etunimi? laitetaaks name kohtaa sit sukunimi vai kuinka?
Sori vaa tyhmistä kysymyksistä, mut ku ei oikein tajuu ja haluis varmistuu...
Kiitos
bowdown.gif

Kataloogi tulee just sillä ruksilla. Se näkyy ostoskorissakin sen jälkeen, "kostenlos" eli ilmainen.

Kaksi kertaa olen nyt tilaillut Louisilta.

Ensimmäisellä kerralla jäi se ilmainen luettelo tulematta vaikka olin sen ruksannut.

Toisella kerralla jäi yksi kypärän headsetti tulematta. Tosin se oli osaksi oma moka. Tuotteen tiedoissa nimittäin luki että sitä saapuu lisää vasta seuraavalla viikolla. Järkevänä ajattelin että jos nyt laitan tilauksen, niin tottakai ne odottavat seuraavaan viikkoon että kaikki tilauksen tuotteet on niillä, ja lähettävät paketin vasta sitten  
withstupid.gif

Vaan ei ne sakemannit lähettivät muut tavarat mutta jättivät sen headsetin pois  
veryangry.gif

Ei hirveesti innosta laittaa uutta tilausta vain yhden headsetin takia, ja maksaa postikuluja siitä.

Laitoin Louisille sähköpostia asiasta ja tiedustelin miksi toimivat näin mutta eipä ole vastausta tullut.

Joten kannattaa huomioida että sieltä kannattaa tilata vain tavaraa jota niillä on varastossa, jääpi muuten tavarat tulematta.

Onkohan täällä muitakin kuin meikä, joilla on pientä sälää(siis halpaa), jota pitäis tilata Louisilta, mutta ei sen vuoksi viitsi tehdä tilausta.
Mä nimittäin voisin tilata net kesäsormikkaan ittelleni ja Asteriksi vois saada sen headsetin. Mutta onks kuiteskin vaikee homma, kun pitäis postimaksuja sit laitella ja maksaa... meneekö monimutkaiseksi...
Anyway, jos joku tilaamassa kamaa Lousilta, niin mä voisin kimppaan tulla niiden hanskojen kera ja sitten maksaa net sille, joka tilailee... tai jotain.

No johan on.. eivät siis vieläkään ole vastanneet meiliin. Perjantaina laitoin ekan ja eilen toisen. Ei vastausta ja kokeiltu kahtakin eri meiliosoitetta... outoa.

Ovat kyllä aiemmin vastanneet nopeasti meiliin.

sad_orig.gif
Täytyy vissiin alkaa uskoa että vastausta kysymykseeni ei tule. Ehkäpä joskus saapuvan paketin mukana on valaisua siitä, miksi yksi tuote on poistunut shippausvahvistuksesta, vaikka webbikauppa näyttää edelleenkin sille saldoa.

Meiliä on nyt koitettu laittaa kahteen eri osoitteeseen Louis:lle (replyllä + kyselyllä) ja viimeeksi tänään aamulla vielä koetin kysellä asiaa suoraan saksaksi (kolmas meili). Jostain syystä siellä ei vissiin nähdä tähän kysymykseen vastaamista tarpeellisena. Outo juttu.

Miksiköhän kyseinen puulaaki ei laajenna suomeen? Ei tekis kilpailu yhtään pahaa ...

Olen todenäköisesti tilaamassa tavaraa ensi viikolla, kun heille saapuu varastoon kaipaamani tuote. Mukaan voisi mahtu jakamaan toimituskustannuksia.

Meiliä on nyt koitettu laittaa kahteen eri osoitteeseen Louis:lle (replyllä + kyselyllä) ja viimeeksi tänään aamulla vielä koetin kysellä asiaa suoraan saksaksi (kolmas meili). Jostain syystä siellä ei vissiin nähdä tähän kysymykseen vastaamista tarpeellisena. Outo juttu.
Kamat tulivat kotiovelle tänään heti aamukasilta ja papereissa on sitten mainittu tämän yhden tuotteen puuttuminen tekstillä: "Valitettavasti tuote on loppunut" tms.

Kohtuullisen fiksua olisi lisätä tuo sama rivi siihen shippausvahvistukseen, jottei tarvitsisi kysellä että mihin yksi rivi on kadonnut...

Anyway toimitusaika oli karvan alle viikon ja tavarat tilatun mukaisia . Kokonaiskokemus siis
smile_org.gif
.

Saksassa käydessä kannattaa käydä jossain Louisin liikkeessäkin. Ihan makeita puljuja ja tavaraa jokaiseen hintaluokkaan.

Itse ostin avoimet putket toissa talvena ja sakemannit muistuttelivat, että näillähän ei sitten katsastuksesta pääse läpi - hämmästelivät kun sanoin "ai mistä katsastuksesta?"
wink.gif

mm, visa löytyy mut se on electron ja tilin saldo 2e... tiistaina tulee palkka mutta en mä siihen asti jaksais odottaa jossei aivan pakko oo
confused_orig.gif

mm, visa löytyy mut se on electron ja tilin saldo 2e... tiistaina tulee palkka mutta en mä siihen asti jaksais odottaa jossei aivan pakko oo
confused_orig.gif
paa nyt se tilaus menemään... saat wahwistuksen.. jatilinumeron & IBAN / SWIFT koodit joilla woit suorittaa maksun waikka netissä...

Maksa kun oot saanu tilauswahwistuksen koska jotain matskua ei wälttämättä oo heillä warastossa... se tarkka summa... muistaakseni oottawat wiikon.. tai mailaa Guntterille takas kun oot maksanu ja liitä mukaan se maksusi arkistointitunnus tjsp.. esim... sitten oottelet wiikon - 2.. ja posti tuo tawarat kotiisi
biggrin.gif

edit niin se elektron ei toimaa...sinne .. ei ainakaan mulla
confused_orig.gif

Back