• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Louisin nahat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitoin eilen illalla tilaukseen PROBIKER PRX-4 puvun Louisilta. Lukemani perusteella asiallinen peruspuku normiajoon. Ratahommia minulla ei ainakaan toistaiseksi ole mielessä. Kylkiäisiksi otin lonkkasuojat sekä selkäsuojan. Kokonaishinta kuluineen 237€. Tänään oli 12.00 annettu paketti DHL:lle.
062802moto_prv.gif

Tragediset mitat mulla 184/81 ja otin koon 54. Saa nähdä sopiiko. Jos ei passaa niin palautellaan tai laiteteaan kiertoon.

Mulla tuli tänään oma PRX-4 postissa. Koko on 54 ja mittaa mulla on 185 / 86, ei mahaa mutta hartioita. Puku on just oikeen kokoinen, paremmalta tuntuu päällä kuin sweepin 750€ puku mitä kävin kokeilemassa päälle. Laatu yllätti. Tällä hetkelle ainakin iloisesti yllättynyt. Katotaan nyt kestääkö noi saumat ja vetskarit.

Laitoin eilen illalla tilaukseen PROBIKER PRX-4 puvun Louisilta. Lukemani perusteella asiallinen peruspuku normiajoon. Ratahommia minulla ei ainakaan toistaiseksi ole mielessä. Kylkiäisiksi otin lonkkasuojat sekä selkäsuojan. Kokonaishinta kuluineen 237€. Tänään oli 12.00 annettu paketti DHL:lle.  
062802moto_prv.gif

Tragediset mitat mulla 184/81 ja otin koon 54. Saa nähdä sopiiko. Jos ei passaa niin palautellaan tai laiteteaan kiertoon.
Tänään tuli paketti, eli alle 6 päivää tilauksesta. Nopeaa toimintaa.
smile_org.gif

Mulla meni kolme arkipäivää prx-4:n toimituksessa ja olen erittäin tyytyväinen puvun laatuun, ei eroa mitenkään kalliimmista joita olen Suomessa testannut. Ainoa mikä tuossa hieman jurppii on taskujen puute, kahdella ei oikein pärjää.

Niin, mulla on koko 54 ja varsi on kokoa 185/70 ja istuvuus hyvä.

Testailin tuossa pukua ja täytyy sanoa, että hyvä ostos tuli tehtyä. En tiedä olisiko 52 mahtunut venyttämällä päälle, mutta kyllä tuo 54kin vaati hieman työskentelyä  
biggrin.gif
Muuten istui nätisti, mutta kainaloissa aavistuksen verran löysää. Hartioista passeli kun salihommia tullut jonkin verran harrastettua. Aika piukka kokonaisuus kuitenkin kun pyörän päällä kokeilin. Mulla mitat siis 184/81.

Tilasin samalla paremman selkäsuojan ja lonkkasuojat, jotka istuivat nätisti paikoilleen.

Vähän OT, mutta laitoin vielä eilen tilaukseen ajofarkut Polo:lta

Pitää jakaa omakin kokemus tuosta PRX-4 puvusta.

Muutama viikko sitten tuli, otin koon 56 ja juurikin sopiva itselleni. Oon sovittanut myös muita kokoja aikaisemmin, 52-54-56. Todella pieni ero niissä loppupeleissä oli minusta. Kaikki meni päälle, mutta hartioista ja reisistä ahdisti pienemmät koot.

Huomion arvoista että tilatkaa niihin ne lonkka- ja selkäsuoja jos ette omista. Koko setti puvun kanssa tuli maksamaan jotain 239e.
Omat mitat 186/83 jos jotakuta auttaa koon valitsemisessa.

Yksi kesä kokemusta asusta. Pari vetoketjua mennyt uusiksi, ja reisiin teetätin talvella hieman lisää tilaa-> huntti lisää kustannuksia yhteensä. Onhan se edelleenkin napakka hartioista, mutta menetteleehän tuo. Jälkikäteen ajateltuna olisi voinut ehkä malttaa ja satsata johonkin käytettyyn, mutta tiedä sitten olisinko tyytyväisempi.

Koko 54, omat mitat 176/ 89 kg ja melko persjalkainen (farkkujen tuumapituus 30)

Back