jokkepokke
New member
Miltäs osastolta noita Alpinestarsin hanskoja löyty? Jos huomenna menis katsomaan niitä pitkiä nahkaisia.
Perkule kun en muista, heti siinä halliin tullessa oikealla oli..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miltäs osastolta noita Alpinestarsin hanskoja löyty? Jos huomenna menis katsomaan niitä pitkiä nahkaisia.
Itse petyin siihen, ettei Hondan osastolla päässyt koeistumaan pyöriä. Käytettyjen pyörien osastollakin itseäni miellyttävät merkit ja mallit olivat liian tehokkaita, tonnisia. Ja sitten menin syömään safkaa ja ajatuksissani join lasin punkkua. Joten sit ku näin toisella kiertelykerralla nätin ja miellyttävän pyörän, en kehdannut enää koeistua lievän humalatilan takia.
Joten enempi kusiaisia messuille, kiitos.![]()

Eilen oli YLE:n uutisissa juttua messuilta. Ainakin nimim. Kotka oli päässyt kuviin, eli täällä on julkkiksiakin![]()
Ei se mitään, Stormin looshista tarttui mukaan Rukka Raptorit 99 eur. Kuulemma halpaa. Istuvat käteen kuin hansikas!Perkule kun en muista, heti siinä halliin tullessa oikealla oli..
Ai kamala mimmonen kuvaHra Hannulahan onkin ihan ittensä näkönen kyllä.
Noo eniveis, tänään jälleen lakutiskin takana ja .org lakutarjous voimassa MP-Poliisin ständin vieressä olevalla lakupisteellä. Hammurabin kuvasta poiketen kortilla EI voi tänään enää maksaa kun mä hajotin sen![]()

onhan siel vaik minkälaista puumaa tiskin takana![]()

Täällä porukka valittaa että ihan paskaa oli ja silti saatu poltettua 4 tuntia aikaa?? Itse jo mennessä tiesin että en varsinaisesti tarvi mitään ja uutta pyörääkään en ollu kattelemassa. Kyllä sitä silti pari tuntia sai kulumaan, kaiken nähtyä eikä yhtään vituta.
Olisi ihan kiva mielenkiinnosta tietää että mitä vittua siellä nyt sitten pitäisi oikeasti olla että täältä voisi lukea että oli helvetin hyvät messut? Tuolta kun lähtee niin on kuitenkin nähnyt ne uudet pyörät, ison kasan varusteita ja kaikkia näitä saisi muussa tapauksessa kiertää pää kolmantena jalkana ympäri pääkaupunki seutua. Samalla pääsee kaljalle, näkemään kavereita ja joillain osastoilla tuntui että olis ollu jo tissibaarissa.
Mitä siis puuttuu?