• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Löydöt MP13-messuilta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JaySon1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JaySon1

New member
Löydöt MP13-messuilta

Katsoin ettei tästä ollut vielä omaa topikkia joten tusasin tällaisen. Jos tämä meni väärään keskusteluosioon niin ketjun saa nepata oikeaan paikkaan!

Tänne voisi keräillä noilta viikonlopun messuilta löytyviä tarjouksia ja muuta mielenkiintoista kunhan messut perjantaina pyörähtävät käyntiin. Itse ajattelin mopojen ihastelun lisäksi tutkailla jos olisi uutta kypärää tai ajohousuja sopuhintaan kaupan. Niin ja ehkä hanskoja, ja ja ja .. Enää kolme yötä motoristin Jouluun! :jippikaijee:

Onneksi työvuorolista estää messuille pääsyn
Tienaa rahaa ja säästää 500€. :thumbup:

Onneksi työvuorolista estää messuille pääsyn
Tienaa rahaa ja säästää 500€. :thumbup:

Mutta jos tuolla 500e saisi ostettua esim 800e arvosta ajokamoja messuhulinoista? Oikealla tavalla laskettuna siitä saisi "voittoa" 300e, puhtaana käteen.

Tämän 300e "voitto-osuuden" kun sijoittaa messuilla ja saa sillä esim 500e arvosta lisää ajokamoja tai mopon osia, tulee voittoa tällä kertaa 200e.

Tämän 200e kun vielä sijoittaa esim kunnon hanskoihin, visiiriin jne joiden arvo 300e niin taas tuli satanen voittoa!

Eli tuolla viidellä sadalla saat 1600 eurolla ajovarusteita ja jää vielä satanen bensoihinkin, tai messukaljaan! Eikös sitä jotenkin näinkin voisi laskea?? :grin:

Itsepetosta parhaimmillaan! :thumbup:

Huhtikuun alkupuolella päästäneen jäsenien kanssa penkomaan outlettia orggihinnoin taas. Siinä viime vuonna kalpeni messut ja markkinat. Katsotaan mitä tänä vuonna on tarjolla... :;):

Juu ei ole kyllä messuhinnat lyöneet ns. ällikällä vielä kertaakaan. Samaa takkia/housua/kenkää/hanskaa/kypärää saa kaupasta samaan hintaan PAITSI, että kauppaan ei tarvitse maksaa sisään JA ei tarvitse haistella hikisen hd-jorman kainaloa samalla kun yrittää etsiä omaa kokoaan.

Silti, menen messuille ja yritän etsiä edulliset kengät. :) Syysaleissa on kaikki ollut aina huomattavasti halvempaa.

Lisäys: se etu on, että voi sovitella kaikki eri varusteet "samassa" paikassa, ja tilaa sitten saksasta 200e halvemmalla.

Joo, kerhosta kävi edustus Tukholman mp-messuilla viime viikonloppuna (sillä aikaa, kun itse olin Tallinnassa viinanhakureissulla) ja palaute oli murskaava -> ihan persiistä koko messut, kaikki maksoi sutena (mm. myivät t-paitoja vaivaisella 35 €urolla) ja vieläpä merenkäynti haittasi nukkumista paluumatkalla. :kääk:

Avot, taidan jättää täkäläiset messut väliin tai ainakin jos menen, hoidan riittävän merenkäynnin itse - lasiin. Mitään en osta, enkä edes suunnittele ostavani. Ainoa itseäni ihmetyttävä löytö messuilla on siis - minä itse (jos itseni sieltä löydän). :blink:

Olen kuullut juttua Suomen mp-messuista (kokenut itsekin), ne ovat verrattavissa lestadiolaisten suviseuroihin: "olinhan minäkin siellä"!

Se siitä. Tuskin kukaan menee messuille ostamaan/kuvittelee: ostan kun halvalla saan?

Messuilla messuhinnat!:grin:

Mutta jos tuolla 500e saisi ostettua esim 800e arvosta ajokamoja messuhulinoista? Oikealla tavalla laskettuna siitä saisi "voittoa" 300e, puhtaana käteen.

Tämän 300e "voitto-osuuden" kun sijoittaa messuilla ja saa sillä esim 500e arvosta lisää ajokamoja tai mopon osia, tulee voittoa tällä kertaa 200e.

Tämän 200e kun vielä sijoittaa esim kunnon hanskoihin, visiiriin jne joiden arvo 300e niin taas tuli satanen voittoa!

Eli tuolla viidellä sadalla saat 1600 eurolla ajovarusteita ja jää vielä satanen bensoihinkin, tai messukaljaan! Eikös sitä jotenkin näinkin voisi laskea?? :grin:

Itsepetosta parhaimmillaan! :thumbup:

:grin: rompetta saa ilman messui samaan hintaan jos ei soita poskea tiskillä :thumbup:

Joo noihan "messuhinnat" on aina niii törkeen hyviä, kun liikkeestä saa samaan hintaa viime vuoden malleja.:p

Eipä tuonne viitti lähteä tarpomaan kun kts. esim.nettimotosta pyöriä on paljon ilmoituksia,tämäkin mp-2013 messuilla,eikä niistä mikään innosta kauppoihin saati uutuuksista niin pistetään messurahat bensakassaan...

Back