• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

LT-huolto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Veko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Veko

New member
Kertokaapas kuka tekee Tampereen seudulla nyt LT:n huollot, kun Kymäläisen Harri on lopettanut?
Tiedän, Heino, mutta oikeesti...

Eikös tämä Harri toimi nyt työntekijänä jossain Treen mopohuollossa, muistikuvani, että Biketeamissa.Korjatkoon tiedon se, joka tietää. Biketeam ainakin jossain päin myy myös bemaria, joten kyllä siellä varmaan huolto onnistuu.

Biketeamissa toimii vissiin. LT:ssä kyllä säästää piiiitkän pennin tekemällä huollot itse. Kaikki perushuollot ovat sen verra työläitä (ei vaikeita, mutta työläitä), että hinta liikeessä nousee väkisin aika korkeaksi vaikka asiat ovat simppeleitä.

Alkaisikohan olla aika pitää LT Tupperware Party, vol. 2?
Vois olla paikallaan. Eka oli mainio kokemus.

Mites se Kymäläinen nyt noin kyllästyi Bemareihin?
Jäähyväiset

"Kiitos kaikille asiakkaille kuluneista vuosista. Jatkossa minut tavoittaa Tampereen Biketeamista, johon olen siirtynyt työskentelemään Triumphin ja Aprilian pariin."

Pekka
:O:O:O:O

Kait tuossa suurin syy on yksityisyrittäjän kova arki, paljon töitä ja siinä sivussa taloudellisia ongelmia. Monesti me pidämme heidän palveluksiaan kalliina, mutta kun he niillä hinnoilla maksavat tilavuokrat ja joutuvat itse kustantamaan itselleen eläkkeen, niin taitaa olla niin, että elintaso sen kun nousee, kun pääsee toisen palvelukseen.

Back