Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ossaa tuohon sanoa muuta kuin, että voisiko tuo jarrulevyn kelluvuus ajoittua siihen saumaan kun joko jarrumekanismi vaihtui Brembo-leimatuista BMW-leimattuihin? (Liekö kumminkin sama valmistaja edelleen...) Sattuuko tuo sauma myös samaksi kuin servojarrujen tulo?Tulikos tuo kelluva jarrulevy niiden servojarrujen kanssa? Jenkkifoorumeiltakin olen lukenut monia keskusteluja tuosta helisevästä, kelluvasta jarrulevystä. Omassa "vanhan koulun" -99-mallisessa moista ei ole vaan levy on kyllä "yhtä puuta" keskiönsä kanssa.
Minulla oli -99 ja kelluvat levyt.Tulikos tuo kelluva jarrulevy niiden servojarrujen kanssa? Jenkkifoorumeiltakin olen lukenut monia keskusteluja tuosta helisevästä, kelluvasta jarrulevystä. Omassa "vanhan koulun" -99-mallisessa moista ei ole vaan levy on kyllä "yhtä puuta" keskiönsä kanssa.
Brembolta tulee. Kelluvan levyn helinät tahtoo iän myötä lisääntyä, kun ne prikat (tai mitkänenyoli) joiden varassa se levy on kiinni kuluu väljemmiksi. Jossain vaihekkeessa ei auta muu, kun uusia ne prikat (vaimitkänenyoli)En ossaa tuohon sanoa muuta kuin, että voisiko tuo jarrulevyn kelluvuus ajoittua siihen saumaan kun joko jarrumekanismi vaihtui Brembo-leimatuista BMW-leimattuihin? (Liekö kumminkin sama valmistaja edelleen...) Sattuuko tuo sauma myös samaksi kuin servojarrujen tulo?
t. pozo
![]()