• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

LT Kokoontuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja C-A-D
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
BMWKLTIBMITOF          
Bayerische Motoren Werke K-series Luxus Tourer International Biker Meeting In Tikkakoski Of Finland

BMW K-1200 LT MOOTTORIPYÖRIEN KOKOONTUMINEN TIKKAKOSKELLA
17.-19.08.2007
En minä saksaa peruskoulupohjalta paljoa ymmärrä, mutta tuo numerosarja jotenkin sotii minun käännöstä?

tv. K100LT:n omistaja
JOOooo......?
sport05.gif

........Naaaaaaaa, siis että mitenkä ?

Joo. mucaan vaan. Monipuolisesta ohjelmasta puuttuu enää "Harrier vs K1200LT" kiihdytyskisa... No ehkä tuo Huurre senkin järjestää.
smile_org.gif

JOVVAIN....!
sport05.gif

.............Naaaaaa, hei BMWKLTIMBMITOF-hemmot, sanokaas kun ei taas muista että jokos mää laitoin teille tulemaan ton kokkareitten "virallisen programmin" ? Eli kun taas on menny aikaa enempi kuin miesmuisti niin laittakaapas joku kommettia saitteko ?
nixweiss.gif

t. Veepee

ps. tulee ohjelma kotivuille taas mut ei varmaan ihan tänään ....

JOVVAIN NYT ON !
sport05.gif

........Naaaaaaa, viho viimein ennätin taas näpylöimään tähä sen verran että virallinen ohjelmarunkoki näkyy nyt sitte TÄSÄ että valitettavasti on nii lyhyt tuo viikonloppu että millään ei saanu kaikkea siihe sopimaan mitä olin takataskuhu jemmannu  
nixweiss.gif

Mut ohan sitä nyt varmaan tässäkin kaikille sopivaa puuhaa mutta sit ens vuonna ku ja JOS vaan hommasta tulee ihan tapa niin alkuunsa suunnittelin mukhan:

-Kuumailimapalloilua (tosin maksullinen)
-Laskuvarjostinhommaa (tandemi tiäätysti ja maksullinen)
-Nopeusmittarie sihtaamista tuossa kiitotiellä, eli matkajutaajatki ois voinu samalla kahtoa että vipattaako ne peilit täyskaasulla ja nyörit makhuupusseilla (3 km:n rata)
-BMW XMoton / XChallengen testiajoa (ympyrää pellolla ja vähä metsikös..
wink.gif
)
-Alfamerin korjausoppahie esittelyä. (vaan niiku jollekkin jo ennätin sanoa et eihän nuo Beemerit tosin rikki mee et ei niitä tarvihe, mut oisha siellä ollu niitä japsipyörienki räjäytyskuvastoja jne)  
biggrin.gif

biggrin.gif

-Ynnä muuta, ym ja vielä kerran yms.  
buttrock.gif

Mut josko myö nyt sitten vaan näillä puitteilla viijään tuo homma läpi !!
baaa.gif

Väliaikatietona että hiukkasen yli toistakymmentä on nyt tähän mennessa ilmoittatunut. YKSI (1) huone (pariskunnalle) on vielä täysin vapaana sekä kolme (3) aittaa !

Varuskunnan kertsiltä sit saa meikäläisen kautta lisää 2 hh:n huoneita, että ei vielä teltaa tarvita paitti jos nimenomaan sitä haluaa  
bowdown.gif
!!

sport05.gif

ps kukakos tuunaa net T-Paijat & Tarrat ...heehhe he heeee.
biggrin.gif

Alkaa vaikuttaa siltä että, ei LT ohjastaja, mut kuisteski buimuri K, kiinnostuu ohjelmasta. Siel kerholla oon  ollu joskus aiemminkin majoituksessa(ilmailujuttu), kuikan lava taas oli aivan uskomaton kokemus 10v sitten;-).
Ei toi mun vehje kuitenkaan mee ku 280km/h+- muutama kilsa
sad_orig.gif
Kiva olis kokeilla kuitenkin..ja mä oon kyl taysikäinen kans
biggrin.gif

En kyl lupaa olla ihan ilman saunakaljoja ja parii  vinkkulasia, mut käyttäydyn "hyvin" tai sit nukun
tounge.gif

Moro

Sattuipa huonosti, kun LT kokoontuminen sattui samaan aikaan Hämeenlinnan keskiaikajuhlien kanssa, meno niille on varattu jo viime vuonna.

Iku & Mjukka ovat kuitenkin hengessä mukana ja toivottavat LT-kokoontujille rattoisia hetkiä.

Iku

Moro

Sattuipa huonosti, kun LT kokoontuminen sattui samaan aikaan Hämeenlinnan keskiaikajuhlien kanssa, meno niille on varattu jo viime vuonna.

Iku & Mjukka ovat kuitenkin hengessä mukana ja toivottavat LT-kokoontujille rattoisia hetkiä.

Iku
JOVVAIN ?
sport05.gif

......Naaaaa, joo mun pitää soittaa sinne H:linnaan että huomioivat meitin kokoontumisen sitten ens kesänä, että siirtävät tuota heijän keskiaikajuhlia..
cool.gif

Minä voisin yrittää viritellä tuota t-paita -asiaa eteenpäin. Yhdenmukaisuuden nimissä logo paidassa voisi olla samanlainen kuin Mik@n tarratsydeemeissä.
Teksti joko isona selässä tai rinnassa vasemmalla pienempänä.

Ja homma voisi toimia etukäteistilausten perusteella. Pitääpä kysellä jo vähän hintoja niin että voin infota täällä lisää

Minä voisin yrittää viritellä tuota t-paita -asiaa eteenpäin. Yhdenmukaisuuden nimissä logo paidassa voisi olla samanlainen kuin Mik@n tarratsydeemeissä.
Teksti joko isona selässä tai rinnassa vasemmalla pienempänä.

Ja homma voisi toimia etukäteistilausten perusteella. Pitääpä kysellä jo vähän hintoja niin että voin infota täällä lisää
Nonniin, hommahan lähtee sujumaan ihan sutjakasti..
062802jumpie_prv.gif

Tuohon paitahommaan pari kommenttia:

Näitä LT-meetinkejä maailmalla kiertäneenä olen pannut merkille, että niissä MYYTÄVÄT paidat ovat sitten ns. pikeepaitoja eikä T-paitoja. (Johtuu vissiin siitä, että LT-porukkaa on yleensä vähän varttuneempaa väkeä ja monellakin garderoobi jo täynnä T-paitoja.) Arpajaispalkintopaidat yms. ilmaiskamat on sitten jos jonkinlaista diilerin t-paitaa BMW-logolla edessä ja takana.

Em. syystä, ja kun noita logovaihtoehtojakin kerran oli tarjolla, olisin sen ensimmäisen version kannalla. Kun kerran on LT-meetingistä kyse, niin saisihan siinä LT näkyä. Tuo mchuurteen ansiokkaasti keksimä "lyhenne" toki pitää kirjaimet "LT" sisällään - mutta niin se pitää sisällään paljon muutakin eli sen tulkitsemisessa pitää kyllä olla aika sisäpiiriläinen.
tounge.gif

Noita pelkkiä BMW-logo(T)paitoja on jo kaapit turvoksissa muutenkin.

Tokihan se pikeepaita on kalliimpi kuin T-paidan roikala ja LT-logo saattaa entisestään rajata painosmäärää, mutta eipähän sitten kävele vastaan joka kadunkulmassa...
wink.gif

t. pozo

062802moto_prv.gif

kehtaakos tälläisella vanhalla k satasella tulla paikalle vaimoineen? jos aikaa järjestyy.

Kiitoksia pozo ja Mikko@! Selvitetään sekä pikeepaita- että t-paitavaihtoehdot painatettuina että brodeerauksin. Ja shoppi kans mukana. Tuli muuten mieleen että miltäs fleece kuulostaisi...?
Onko tosi syvältä
033102ass_1_prv.gif
?

Ja kepalle... Vaikka en voikaan puhua äLTee-hemmojen puolesta, niin ainakin toistaiseksi tällainen kevytmopoilijakin on hyväksytty ehdokasjäsenenä kokkoontumiseen..
tounge.gif
Luulenpa että olette tervetulleita...??!!

Back