• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

LT -kuskin ikä

enkelinsieppaaja

New member
Nyt kun kaikilla foorumeilla aina haukutaan ja parjataan, että LT kuskit on kaikki vanhoja eturauhasvaivasia, mukavuudenhalusia, tientukkeena olevia jutaajia. Jotka vielä provosoituvat muita herkemmin oman koneen arvostelusta.

olen siis 33 vuotta ja omistanut LT:n alle vuoden.

Siis, ikä ja kuinka kauan omistanut pyörän.

Aion pitää listaa ja tehdä asiasta oikein tilastonkin.

48, LT alle vuoden (ja pois en anna)... Lisävarusteiden, työtuntien ja muiden investointien määrä alkaa olla jo sitä luokkaa, että ei tässä voi vaihtaa kuin korkeintaan uuteen LT'een.

Ei hemmetti,naisten ja LT-kuskien ikää ei kertakaikkiaan sovi kysellä
biggrin.gif

No olkoon,43v ja mopotin ollu vasta alle 1kk
blush.gif
,mut
inlove.gif

Olin 42 kun ostin LTn, siis tämän kaksitoistasatasen. Nyt olen monta vuotta vanhempi onnellinen Gessun omistaja.
tounge.gif
tounge.gif

No, vakava sairastuminen vei voimat ja LT alkoi tuntua turhan raskaalta. Näin se on pakko ilmaista, koska takapenkillä olevasta painosta ei saa puhua...
blush.gif

Tai ehkä olin vaan liian varhaiskypsä ja ostin sen LT:n väärässä kehitysvaiheessa...

Ensimmäisen LT:n, K100Lt:n, ostin 45 vuotiaana ja toisen, nykyisen K12LT:n 52 vuotiaana, eli kovin nuorena kummankin
biggrin.gif

Kaikkien pyöränhankintaohjeiden mukaan toimin ja ostin ekaksi mopoksi LT:n.
tounge.gif
Haettu kaupasta 13.4.2004 hakijan ollessa 48,5 vuoden kypsässä iässä. Neljä kautta ja 70 tonnia ajettu (ja Light Truck käynyt kyljellään huilaamassa viidesti.  
blush.gif
)
Näitä ajoja en voisi kuvitellakaan ajavani millään kepulimmalla kapineella.

t. pozo

062802moto_prv.gif

Vai että pidetään niitä LT:tä pappamopoina?  
tounge.gif

Goldwingihän on ilmeisesti nuorekas ja sporttinen rähinäpyörä, ainakin mikäli tätä mainosta on uskominen  
biggrin.gif

Nyt kun kaikilla foorumeilla aina haukutaan ja parjataan, että LT kuskit on kaikki vanhoja eturauhasvaivasia, mukavuudenhalusia, tientukkeena olevia jutaajia. Jotka vielä provosoituvat muita herkemmin oman koneen arvostelusta.

olen siis 33 vuotta ja omistanut LT:n alle vuoden.

Siis, ikä ja kuinka kauan omistanut pyörän.

Aion pitää listaa ja tehdä asiasta oikein tilastonkin.
Luulin,että ukkovaivat tulee myöhemmin.
biggrin.gif

Uskomatonta pälinää, itsellä useita erimerkkisiä pyöriä enkä olis ihan heti tälläistä odottanu. Tallissa yksi BMW kappaleina, eli työn alla ei muuta mutta omistajat nuoria.

Joo, ikää on 57, ja mieli kuin poikasella. LT ollut 2 vuotta 29000 km. Valintaan vaikutti ajettavuus, mukavuudenhalu, aivan kuin autoissa, ajokkina citikka. Ja minun kiireisiin tälläkin ehtii oikein hyvin.

Mulla on ollut pitkä ja korkea LT35 jo vuodesta 2004. Hain sen saksasta. Rekisteröity pakettiautoksi. Ikää 32.
tounge.gif

Heh heh, ja mullakin on -92 Chevy Astro Ext 4x4 LT, tuliskos vielä jotain muuta mieleen...?
nixweiss.gif

Ei kai vaan sun moposi ole sattumalta Fazer?
Ei, vaan tallissa on pari gixxeriä. Yksi radalle ja yksi kadulle. Katuvehje tuli vaihdossa toiseen kilpuriin, ja on myynnissä. Jos olisi aikaa tuon ratajutun lisäksi, niin kadulle voisin hyvin harkita ostavani tuollaisen 2-pyöräisen LT:n.

No täytyy liittyä vanhusten joukkoon
ikää 51 ja pari vuotta on LT:llä kurvailtu

Lisätään yksi "veteraani" 57v. joukkoon,kolmas kesä menossa -02LT:llä.Takana 42000 harmitonta :orgmp:kilometriä.

Back