Luetko moottoripyörälehtiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Luetko moottoripyörälehtiä? - ja jos luet niin mitä.

• MP-Maailma

Ääniä: 14 18,9%
  • Kopteri

Ääniä: 6 8,1%
  • Bomber-Magazine

Ääniä: 3 4,1%
  • Bike

Ääniä: 15 20,3%
  • Classic Motorcycle

Ääniä: 0 0,0%
  • Moto-Ykkönen

Ääniä: 5 6,8%
  • Moto-Supermarket

Ääniä: 0 0,0%
  • Jotain muuta

Ääniä: 10 13,5%
  • En lue lehtiä

Ääniä: 15 20,3%
  • Katselen vain American Chopperia TV:stä

Ääniä: 6 8,1%

• Ääniä yhteensä
    74
Mitäs noita kerholle tuleekaan: Kopteri, Bomber, Bike, Moto-1, MP-Maailma, S-moto, Scanbike, Mobilisti, RetroAutoMoto... ja kyllä ne kaikki "luetuksi" tulee. Sana "luetuksi" tarkoittaa - lehdestä ja sen sisällöstä riippuen - joko perusteellista lukemista tai sitten vaan selailua ja kuvien katsomista.

En ole tilaaja, Moto-1:n tulee ostetuksi silloin tällöin ja Biken saan jälkiluentaan.
Ameriikan ihmettä tulee katsottua töllöstä ja vilahtihan tuo messuillakin  
cool.gif

Minä tilasin viime kesänä Cycle Worldin 2 vuodeksi, alle 10 euroa makso. On siinä joskus 1 tai kaks mielenkiintosta juttua.

Bikeä tulee luettua välillä, mutta ei mulla mitää kestotilausta oo vaan jossain kirjastossa tai kaupassa tulee luettua ja joskus harvoin myös bomberia.

Brittilehtiä kuten Bike, Perfomance Bikes ja Fast Bikes. Erityisesti Bike on sellanen, jossa on oikeasti lukemista.

Bomber Magazinea tulee joskus ostettua. Hyvin tehty ja asia meininki lehti. Bike-lehteä tulee myös sillon tällön kirjastossa luettua.

...kun tuossa taannoin parjathin tuota MP-Maailmaa niin kovasti, niin päätin tilata sen ja tehä omat johtopäätökset lehestä. Ja sehän on hyvä, minulle sopiva lehti.

Joskus tullee lisäksi osteltua jottain satunnaisia alan lehtiä irtonumeroina jonku tietyn jutun takia.

Kotio tulee Cycle World ja Bomberin irtonumeron ostan aika usein. Mopotallille tulee MP-Maailma ja Bike ja ne lueskelen siellä.

Bike tulee postissa (siis se suomenkielinen) ja usein ostan MP-Maailman kaupasta. Yhden kerran olen myös Fast Bikes lehden ostanut.

Kuukausi sitten tilasin biken... MP maailman ajattelin tilata myös... Offroad ja motoykkönen tulee ostettua silloin tällöin...

Bike tulee ostettua silloin tällöin. Sekin tulee selattua ensin läpi, että onko mitään mielenkiintoista. Vähän niissä kyllä luettavaan on. Kerta käynti paskalla ja lehti on luettu.
biggrin.gif

Lopetin MP-maailman vuoden jälkeen, nyt tulee Britti-Bike. On nimittäin pikkusen ammattimaisempi ote lehessä. Raha maistuu. Ja saapi uudet jutut ekana. Ja maaliman meininki, maaliskuun numero tulee jo tammikuussa!

Ei tosiaan, onhan tuossa paljon markkinahapatusta, mutta on nuo jutut ihan toista luokkaa verrattuna mp-maailmaan tai suomen bikeen. Paljon sellaisia pitkiä reissujuttuja, ja yllättäviä vertailuja pyöristä, joita ei ikinä voisi olla suomalaisessa lehdessä. Ja juttuja myös käytetyistä pyöristä.

Kotimaiset tulee kotiin asti, (Bike, MP-Maailma ja Motoykkönen). Näistä viimeisin on mulle mieluisin, mutta siinä on valitetavan vähän pyörien testejä.
Sitten näin kevätauringon pilkistellessä, tulee brittiläisiä lehtiä osteltua muutamia, viimeksi Performance bikes.

MP-maailma moottoripyörälehdistä tulee luettua, kotiin asti kun tuon aviisin kantavat.

Bike (Suzuki lahjoitti vuosikerran kiitokseksi busan ostosta), Moto1, Ride, FastBikes, Performance Bike ja Two Wheels tulee luettua.

Motor Cycle News tekisi mieli tilata UK:sta, mutta on vaan pirun kallis (172 puntaa/vuosi). Ilmestyy kylläkin kerran viikossa. Enkä ole onnistunut löytämään mistään lehtipisteestä irtonumerona. Onko joku löytänyt jostakin?

Bike ja MP-Maailma on tullut kotiin. Enää ei ole tilauksessa kuin Offroad PRO. Muita sitten tulee osteltua irtonumeroina jutujen kiinnostavuuden perusteella.

Back