G
Guest
Guest
Onko kenelläkään tietoa minkälaiset ovat uusien sporttipyörien vakio luistokytkimet verrattuna vaikka STM:än luistokytkimiin??(kuulemma hyvä merkki). Onko ero niin suuri että kannattaa maksaa yli tonnin? Vai onko esim. supersport tai -stock pyörien kierrosajan perusteella kannattavaa ostaa vai onko ne lähes samanlaisia?
Ja vähän off topiccia, onko niistä cluchless shiftereistä oikeasti hyötyä ja miten kierrosajat, vai onko ne hienoja leluja jos on rahaa ja miten paikat kestää jos on shifteri eikä käytä kytkintä isommalle vaihtaessa
Ja vähän off topiccia, onko niistä cluchless shiftereistä oikeasti hyötyä ja miten kierrosajat, vai onko ne hienoja leluja jos on rahaa ja miten paikat kestää jos on shifteri eikä käytä kytkintä isommalle vaihtaessa