Luistokytkin

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taisivat olla siis Esson baarissa luettuja lehtiä...
Ne on varmaan vaan kirjottanu sen silleen, että siitä saa äkkiä väärän käsityksen..

Jos siinä lukee jotain tyyliin, että "Suzukin uusi luistokytkin mahdollistaa paremmat lähdöt", niin tottahan se on. Parempi kytkin siinä on ja se on luistokytkin, mutta ei tuo luisto-ominaisuus niitä lähtöjä paranna..
 
Taisivat olla siis Esson baarissa luettuja lehtiä...
Ne on varmaan vaan kirjottanu sen silleen, että siitä saa äkkiä väärän käsityksen..

Jos siinä lukee jotain tyyliin, että "Suzukin uusi luistokytkin mahdollistaa paremmat lähdöt", niin tottahan se on. Parempi kytkin siinä on ja se on luistokytkin, mutta ei tuo luisto-ominaisuus niitä lähtöjä paranna..
Tylyttäjä. Sun kerronta, tapa kertoa jutskuista, on tosi kivaa luettavaa. Kaikesta heijastuu läpi tietämys. Mutta myös ääretön empaattisuus. Olet oikeesti suola tällä foorumilla.
bowdown.gif
 
olikos k5:sessa vaijerikytkin. 954rr:ssä vaijerikytkin ja tuntuma on lähdöissä paras, nestekytkimet on hanurista.

JT
 
olikos k5:sessa vaijerikytkin. 954rr:ssä vaijerikytkin ja tuntuma on lähdöissä paras, nestekytkimet on hanurista.

JT
Joo, minäkään en tykkää nestekytkimien tuntumasta enkä muutenkaan, paljon vaikeampi säätää ja huoltaa jne... Lisäksi se on painavampi.

En näe mitään syytä miksi prätkässä pitäisi yleensä edes olla nestekytkin?
 
Taisivat olla siis Esson baarissa luettuja lehtiä...
Ne on varmaan vaan kirjottanu sen silleen, että siitä saa äkkiä väärän käsityksen..

Jos siinä lukee jotain tyyliin, että "Suzukin uusi luistokytkin mahdollistaa paremmat lähdöt", niin tottahan se on. Parempi kytkin siinä on ja se on luistokytkin, mutta ei tuo luisto-ominaisuus niitä lähtöjä paranna..
Tässähän tämä, tätäkö tarkoitit:

Suzukin kytkin on päivitetty luistokytkin malliksi. Se ei yksistään tee autuaaksi. Merkittävin parannus on kytkimen alapään käyttömekanismin päivittäminen 2000- luvulle. Edellisessä versiossa ollut surkea peltinen siirtovipu eturattaan kopan sisällä on heitetty romukoppaan. Nyt voimaa siirtää epäkeskotappi, joka siirtää voiman kytkinpakalle asti. Tällä yksinkertaisella muutoksella Suzukin kytkin on vihdoin saatu tunnokkaaksi. Nyt tiukimmatkin lähdöt onnistuvat ilman kytkimen ”haukkaamista”. Pelkästään varttimailin ajoista kytkimen luontevalla toiminnalla on saatu puristettua noin puolisekuntia pois.

Ei tuosta kyllä pitäisi ymmärtää, että kytkin on parempi kiihdytyksissa luisto-ominaisuuden takia.
 
Back
Ylös