Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Commanderia pidän kyllä melko turhana ostoksena. Ruiskun päivitys ja menoks...............([Sepi sanoi:@ Tammi. 15 2009,16:25)]Viritys potentiaali hyvin, USD keula, radiaalijarrut.
Putket,Commanderi&Hyperchargeri ni tulee aivan tolkuttomasti lisää potkua.
Commanderia pidän kyllä melko turhana ostoksena.
Pirkanmaalla on pari paikkaa josta löytyy ohjelma jolla ( muistaakseni ) säädetään 5 eri kierrosaluetta. Homma kestää alta puolituntia. Paljon halvempi kuin commanderi joka maksaa kai n.300e ( ? ). Tämä nim.om Suzuki jossa säädön voi tehdä. Pyörä muuttui kyllä uskomattoman paljon. Kaikki nykiminen mm. loppui siihen!Commanderia pidän kyllä melko turhana ostoksena.
Sama homma, olen aina ihmetellyt tätä voimakomentaja innostusta erityisestu Suzukin tapauksessa.
Tota ruiskuahan pystyy säätämään (en minä, mutta joku taitava) tai säädättämään ihan omien mieltymysten mukaan.
Tekeehän se, ja sisäänajo on juu ihan hyvä hoitaa pois vaikka kyllä jotkut käy ihan pakasta vedettyjäkin säädättämässä.Ite en ole vielä päässyt mopoa kunnolla kurittamaan,kun on
vielä sisäänajo kesken.Tuli tehtyä ostos niin myöhään syssyllä..
Toivottavasti maaliskuussa jo pääsisi suhailemaan,kevät voi tulla hyvinkin ajoissa kun nää talvet nyt on mitä on.
Nii,tekeekös se Bike Doctor siellä TRE:lla suitsaan niitä säätöjä,olis ilmeisesti sisäänajo hyvä hoitaa ekaks alta pois?
Kyllä se taipuu ainut vaan jalka tapit vaan raapii mutta se lisää vaan katu-uskottavuuttaEihän tuommoinen 350-kiloinen ´malmikasa´, joka on vielä rakenteeltaan matala ja leveä, voi kovin hyviä kallistusvaroja tarjota. Kyllä siinä raapii joku kohta maata jo todella helposti. Rauhalliseen cruisailuun se on omiaan, ei sporttiseen ajoon.
Suzukin boksia voi tosiaan säätää, ja säätövara on tämän pyörän käyttötarkoituksen huomioiden enemmän kuin riittävä. Joten jos nyt ei satu lompuuki pullottamaan perstaskussa niin että meinaa oikein ahistaa, en näe ainuttakaan järkevää syytä alkaa asentelemaan jotain PC:tä tämäntyyppiseen härveliin.
Hvin menee. Verrattuna muihin customeihin, ihan sairaan hyvin.M1800R on tosin makuuni noin 100kg liian painava. Mites se menee mutkateillä? Haittaako leveä takakumi, kuten MP lehden arvostelussa uudessa H-D Rockerisssa? Entäs kallistusvara, riittääkö nautittavaan ajamiseen?
Raskas vastaväiteTosta Commarista sen verran että, en pidä sitä turhana hankintana! Saa säädeltyä koneen huomattavasti tarkemmin, eikä sieltä sun täältä.
Yhden viikonlopun ajelin moisella 1800:lla viime kesänä, ehkä n.300-400km. Mutkapätkää ei tosin tarvinnut ajaa kuin 2km, niin huomasi, ettei se ole sinne kaikista paras kampe. Ei customiksi suinkaan huono mutkissa, melko vakaa ja hyvät jarrutkin, mutta kallistusvaraa on customien tapaan aika vähänlaisesti.Kyllä se taipuu ainut vaan jalka tapit vaan raapii mutta se lisää vaan katu-uskottavuuttaonko sulla kuinka hyvä kokemus mielipiteestäs, vai esson baarissa ootte jutellu![]()
![]()
Mulla nuo kokemukset kustomeista rajoittuu VT750C5 Shadowiin (05). Osui silmään tuo: "...verrattuna muihin kustomeihin, ihan sairaan hyvin." Tarkoitatko verraten muihin isoihin kustomeihin, vai ihan kaikkiin?Hvin menee. Verrattuna muihin customeihin, ihan sairaan hyvin.
Ei ehkä pärjää wannabe RR pyörille, mutta normaalille ihmiselle riittää mutkaominaisuudet ihan hyvin (tai ainakin mulle).
Eikä tunnu vauhdissa niin painavalta kuin mitä oikeasti on.
Jalkatapit raapii maata liian helposti, mutta siihen tottuu jotenkuten.
Leveä takakumi ei haittaa vaikka niin väitetäänkin.