• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

M1800 r

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ghostos
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mitäs toi kytkin setti maksaa onko helppo toteuttaa?

Kytkin setti 199$ ->REVO Ebay ja pidemmällä letkulla
ja pääsylinteri, kahva ja katkaisia on suzukin alkuperäisiä, C90(VL1500) 07-09.
Pääsylinteri 59800-10F20
Kahva 57500-10F10
Katkaisija 57560-10F00

Kahva ja katkaisija tuli amerikasta noin 67$, pääsylinteriin myivät ei oota joten sen tilasin cmsnl.comista, oiskohan ollut noin 300€ veroineen ja posteineen

Asennus ohjeet/kuvat löytyy täältä

onko joku laittanut/perehtynyt tuohon remmiahdin hommaan?löysin aika vähän netistä infoa ja vielä vähemmän myytäviä sarjoja:sad3:

rupesin tuota kilpitelinettä muokkaamaan kun tuntu aika tönköltä,vilkut vaihtu samalla rupesi ainakin omaa silmää paremmin mielyttämään...
2012-07-18231126.png

20120717_192557-1.jpg

Onko kukaan laittanut "tuulilasia", ja jos on, niin millaisen? Ajelin mennä viikolla 2500 km kutakuinkin putkeen, ja välillä tuli pleksi mieleen...
Vaikka olen kavereille maininnut, tähän malliin ei tuulilasi sovi.:jpstyle:

Onko kukaan laittanut "tuulilasia", ja jos on, niin millaisen? Ajelin mennä viikolla 2500 km kutakuinkin putkeen, ja välillä tuli pleksi mieleen...
Vaikka olen kavereille maininnut, tähän malliin ei tuulilasi sovi.:jpstyle:

Se Suzukin oma pleksi (taisi olla se sporttimalllinen) ei kuulemma vaikuta juuri suuntaan eikä toiseen. Itselläni on sellainen jenkistä tilattu suht. törkeän näköinen pikakiinnikkeellä oleva malli :) Ja tuo heiluttaa kyllä melko ikävästi kypärää eikä näkökenttä meinaa pysyä tarkkana yli 80 vauhdeissa. Joten vinkkejä toimivasta versiosta myös vastaanotetaan:;):

Olisko jollain vinkkiä mistä voisin ladata valmiin kartan PCIII:lle? Pyörästä löytyy seuraavat kamppeet: PCIII, V&H Bigshots, K&N filters, GIpro(tre). Olen kokeillut commanderin omilta sivuilta löytyvää karttaa, mutta tuntuu olevan turhan rikkailla säädöillä. Ajatus on kiikuttaa mopotin penkkiin ko. putkella, mutta vasta noin kuukauden kuluttua ja siihen saakka pitäisi cruisailla valmiilla kartalla.

Tai tietty jos jollakulla on ollut samat vermeet ja kartta tallella niin? :jpstyle:

kuuluuko takapenkin tilalle vaihdettava muovi suoja uuden intruderin vakio varusteisiin? onko tietoa?

sattuisko jollakin olemaan siirtosarjaa ylimääräisenä? +12 cm ja mieluusti musta

yksityisviestillä saa tyrkyttää ja kuvakin olis kiva mukaan

Talvisäilytys ohjeita kaipaisin...! Riittääkö pelkkä akun irroitus, ja pitääkö käytellä pitkin talvea?

Talvisäilytys ohjeita kaipaisin...! Riittääkö pelkkä akun irroitus, ja pitääkö käytellä pitkin talvea?
Itte en oo ruiskumopoihin muuta tehny ku tankki täyteen ysikasia ja akku irti. Tosin säilytys lämpimässä tallissa. Käyttää voi jos haluaa fiilistellä, mutta ei mitenkään tarpeellista. Eri juttu oli kaasarivehkeissä ku piti saada bensat vaihtumaan kaasareissa. Akkua oon viimevuosina lataillu muutaman kerran talvessa. MUTTA älä ny vielä pistä säilöön :p

Back