M1800 r

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ghostos
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
160 60 18 m1800 alkuperäsellä vanteella leveys jää 147mm mutta pito pinta leveenpi jarruttaessa mitä 130 levee:blink: ajo tuntuma jämäkämpi. noin 15000 ajettu ja alkanu kulumaan laineille vasemmalta puolelta joo on me 880 takarengas ja pyörimissuunta oikeenpäin 109 palstalla http://www.m109riders.com/ enempikin keskustelua aiheesta .

Suostuiko rengasasentaja laittamaan normi 3,5" vanteelle tuon 160 leveän nakin? Tarvitseeko nostaa lokaria kuinka paljon? Vein renkaan ja mopon rengasliikkeeseen, ei suostunut vakiovanteelle laittamaan. pitäisi olla 4,5" vanne.
 
Ensi kesää odotellessa on aikaa sairastaa pyöräkuumetta.
Kovasti kiinnostaisi joko C tai M 1800 Intikka. Mittaa on itellä 190cm ja siipallakin 173cm. Homma on niin, että hänekin pitäis mahtua kyytiin. Olen tässä katellut kuvia, kun en ole vielä istumaan päässyt, että takapenkkiläisen tapit on aika korkealla! Onko ihan mahdoton tuon kokoiselle tarakkaharakalle? Meinaan, että kuolaanko ihan turhaan tämän mallin perään, jos kaksi päällä ajoon pyörää haen?
Laukutkin pitäis saada mopoon.
 
Ensi kesää odotellessa on aikaa sairastaa pyöräkuumetta.
Kovasti kiinnostaisi joko C tai M 1800 Intikka. Mittaa on itellä 190cm ja siipallakin 173cm. Homma on niin, että hänekin pitäis mahtua kyytiin. Olen tässä katellut kuvia, kun en ole vielä istumaan päässyt, että takapenkkiläisen tapit on aika korkealla! Onko ihan mahdoton tuon kokoiselle tarakkaharakalle? Meinaan, että kuolaanko ihan turhaan tämän mallin perään, jos kaksi päällä ajoon pyörää haen?
Laukutkin pitäis saada mopoon.

törkkää tuonne kyssäri... saa kommenttia ehkä todennäköisemmin

http://www.intruderclubfinlandry.fi/forum/

-aki-
 
Ensi kesää odotellessa on aikaa sairastaa pyöräkuumetta.
Kovasti kiinnostaisi joko C tai M 1800 Intikka. Mittaa on itellä 190cm ja siipallakin 173cm. Homma on niin, että hänekin pitäis mahtua kyytiin. Olen tässä katellut kuvia, kun en ole vielä istumaan päässyt, että takapenkkiläisen tapit on aika korkealla! Onko ihan mahdoton tuon kokoiselle tarakkaharakalle? Meinaan, että kuolaanko ihan turhaan tämän mallin perään, jos kaksi päällä ajoon pyörää haen?
Laukutkin pitäis saada mopoon.
Jalkatappien laskusarja löytyy ainakin M sarjaan.
 
Ensi kesää odotellessa on aikaa sairastaa pyöräkuumetta.
Kovasti kiinnostaisi joko C tai M 1800 Intikka. Mittaa on itellä 190cm ja siipallakin 173cm. Homma on niin, että hänekin pitäis mahtua kyytiin. Olen tässä katellut kuvia, kun en ole vielä istumaan päässyt, että takapenkkiläisen tapit on aika korkealla! Onko ihan mahdoton tuon kokoiselle tarakkaharakalle? Meinaan, että kuolaanko ihan turhaan tämän mallin perään, jos kaksi päällä ajoon pyörää haen?
Laukutkin pitäis saada mopoon.

Mä oon 180cm ja laitoin 7,5 cm siirtosarjat, kun oli mielestäni liian ahdas ajoasento. Kaikki on muuten hyvin, mut kun tulee joku monttu (ja niitähän meillä riittää) niin joutuu käsillä vetään perseen irti penkistä, kun jalat on senverran kaukana, mut tien päällä on senverran mukava et en vaihda orkkistappeja takasin.
Joku on vaihtanu takatapit puolelta toiselle ja näin saanu ne hieman alemmas, se edellyttää reikien poraamista niihin suojamuoveihin.
 
noita 240 leveitä saa mynet motosta 5kpl 42€ rahdilla ja 2kpl 21€ niin sen yhden renkaan rahti 21€ jos tilais 5 kpl yhdelle jäis rahdille 8.4€ hintaa :grin: eikun kimppa tilausta
 
Onko kukaan laittanut kuskin selkänojaa tähän M1800R- malliin?
Minua rupesi hieman polttelemaan. Onko kellään tietoa, että tuleeko se sinne kuskin jakkaran pohjaan kiinni siihen lukituksen vastakappaleeseen, vaiko takapenkin/ kuupan kiinnityspultteihin?
Netti pullollaan kuvia, mutta ei itse asennuksesta...

Tarkoitukseni ei ole ostaa orggista, vaan teettää vielä parempi :orgmp:
 
Kuskin penkkiin, juurikin siihen lukitukseen :thumbup:

flowers07021.jpg

http://www.m109riders.com/forums/showthread.php?t=77698
 
asiaa sivuten oma perse ei oikein sopinut alkuperäselle isuimelle :blink: häntäluu hinkasi penkin takaosaan :paikallatuulee: no otin kernin siis päälisen irti ja veistin siintä pehmusteesta taka osasta 3cm pois :grin: jo tuli hyvä
 
Tuore Suskakuski ilmoittautuu :bye: Viikko sitten lueskelin ostopäätöksen varmistukseksi tämän ketjun läpi ja eilen sitten lähti mukaan sinivalkoinen M1800R Aarbikesta.

Tänään tehdyt tarkastukset osoittivat, että ilmanputsarista tihkuu öljyä. No foorumin lukeneena ei sitten yllättänyt, että oikein mitattuna öljyn taso nousee koko öljytikun puoleen väliin eli monta senttiä ylärajan yli. Minkähän verran siellä on liikaa...? Pitää huomenna lappoa ainakin osa pois ja seurailla tason muuttumista.

Rengastuksesta täytyy sanoa, että omaan käteen ainakin vakiorengas toimii paljon paremmin kuin 280 levyinen, jonka koeajoin jokin aika sitten. Orggisrenkaalla kanttaaminen ja käsiteltävyys oli aivan eri luokkaa, mut liukkaan oloinen tuo on risteyksestä lähdettäessä. Aikamoista käärmeenkusta vetää takapää ajoittain, mutta se taitaa kuulua asiaan ;)

Onhan tuo kyllä mukava peli ajaa. Nyt menee Virre myyntiin ja kirjoitellaan tänne sitten sitä mukaa kun kilometrejä ja kokemusta kertyy.


PS. Jos jollain on pyörään sopivat laukut ylimääräisenä niin saa tarjota. Käyttöä tulee vain kesäloman ajan eli ei niin väliä mallille. Kunhan saa vaimon vaatteet kyytiin niin se riittää.
 
Onnittelut hyvästä valinnasta! Öljymäärään en osaa sanoa, että paljonko siellä on liikaa, mutta liikaa on joo.
Renkaista sen verran, että itse olen tykästynyt 260 leveyteen, on parempi kun 240, tai 280 (kaikista kokemusta).

Ja kyllä se "käärmeenkusi" siitä vähenee, kun joudut ostelemaan renkaita kaksi- kolme/ kesä :p
Ei sen perän kyllä pitäisi venkoilla, kun totutat sen kaasukäden noille väännöille.
 
Kiitos. Voi tosin olla ettei liikkeessä ole ehditty tarkistaa mitään. Pyörä ehti olla siellä vain pari päivää niin pesukin oli vielä tekemättä. Mene ja tiedä, mutta noin litran olin lopulta ottanut öljyä pois kun kastui enää tikun pää. 1,5 desiä takaisin ja ei muuta kuin kilometrejä.

Ekat renkaat menee varmaan jo alkukesän aikana väännöistä nautiskellessa. Vaan menkööt. Säästellään sitten seuraavat :)- Jos on renkaiden kimppatilaus suunnitteilla Helsingissä niin mukana ollaan.
 
joo siinä kimppa tilauksessa ehkä säästää sen 5€ mutta mites se jako Suomessa? eli tilaa sieltä mynetmotosta se 3 kappaletta saat samalla 20€ rahdilla. niin et paljon halvemmalla saa mistään ps.älä kuitenkaa tilaa sitä halvinta pirelli diaploa, kun se ei kestä kun vähän yli 3 tonnia
 
Nyt olisi tarkoitus hankkia uusi cruiseri muutaman vuoden tauon jälkeen, tarjolla olisi uusi 2017 M1800RZ Blacked Out. Kyseinen vehje tuntuu aika massiiviselta ja huolena on miten sen käsittely sujuu tauon jälkeen. Lisäksi kun pituutta on vain 173cm, omalla voimalla ja massalla ei pysty välttämättä kompensoimaan taidon puutetta. Onko jotain mitä tulisi huomioida tuon käsittelyssä? Tarkoitus ei ole lähteä Saksan Autobahnille ajelemaan, tänä kesänä lähinnä tavoitteena on ajotaidon kerryttäminen ja ehkä parin lyhyemmän viikonloppureissun tekeminen.

Kyseessä muuten yksi viimeisiä Saksaan tuotuja kappaleita, uusia toimituksia ei enää Suzukilta tehdä. Joten sitäkin suuremmalla syyllä haluaisin varmistaa tuon itselleni.

Kokemuksia, neuvoja?
 
Mulla on ollut noita pyöriä M1800R, sekä R2- versiona, joka lähtee kolmatta kesää liikenteeseen. Itse tosin 182cm, mutta veikkaan, että ei sulle tule mitään ongelmaa tuon pyörän kanssa. On nimittäin yllättävänkin ketterä kokoisekseen ja painopiste alhaalla (istuinkorkeus jotain reilut 700mm). Kaveripiirissä on sen 10cm lyhyempiäkin ko. pyörän omistavia.
Raisereillahan saa sitä tankoa lähemmäs, jos tuntuu kaukaiselta.

Toki tämä vain minun mielipide, käy liikkeessä koeistumassa, niin huomaat miten matalalla istutkaan.

Jokatapauksessa, huonoa et ole ostamassa!!! :thumbup:
 
joo istuu matalalla mutta lyhyt henkilö poltaa helposti koipensa pakoputkeen kun jalat saa olla aika levällään
 
Back
Ylös