• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

M1800R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kenobiitti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No joo , 450km olen 1800r;llä ajanut ja pyörähän on aivan
huippu ajettava. Ei tärise (ainakaan minun mielestä) yhtään
ja on todella vakaa ajettava. Ajoin 200km yhteensoittoon
ja puutumisesta ei ollut tietoakaan,olisin päästänyt vielä
toiset 200km , mutta näpit jääty!
Entiseen pyörään verrattuna (hayabusa) en ole katunut
vaihtoa yhtään,mutta sehän on minun mielipiteeni.
Ylivoimaisesti paras pyörä , mitä olen ajanut!
Suosittelen lämpimästi.
Joissain testeissä moititaan takarenkaan leveyttä, mutta
mielestäni aivan turhaan.

No joo , 450km olen 1800r;llä ajanut ja pyörähän on aivan
huippu ajettava. Ei tärise -clip- . Ajoin 200km yhteensoittoon
ja puutumisesta ei ollut tietoakaan,olisin päästänyt vielä
toiset 200km , mutta näpit jääty! -clip-
Suosittelen lämpimästi.

Tätä tässä vähän odottelinkin, juuri sellaiset vastaukset kuin halusin
062802jumpie_prv.gif

Jos ei nelipyttysen (hayabusa) jälkeen tunnu tärisevältä, niin ei sitten varmaan kaksipyttyiseen (BMW R) tottuneenkaan mielestä (siis mun). Asiaa.

Puutumisasia oli se mikä nyt eniten kiinnosti ja sun kokemukset kuulostaa hyviltä. 200 km yhtäsoittoo alkaa oleen jo riittävä lukema varsinkin jos sen jälkeen tuntuu, että vois päästää vielä toisen samanlaisen pätkän.

Toi levean renkaan ongelma on jo monessa paikassa kumottu, joten kai sekin on ihan hyvä. Tosin kallis  
sad_orig.gif

Kerroppa lisää kokemuksia jos tässä lähiaikoina kilometrejä tulee. Minä lähden tästä taas tinkaamaan paikalliseen Suzuki kauppaan...

Onneksi olkoon uudesta pyörästä!
sport05.gif

Et varmasti tule katumaan,sillä on se niin äijä peli.
Mikä muuten on väri?
Itse otin mustan.
062802jumpie_prv.gif

Onneksi olkoon uudesta pyörästä!
sport05.gif

Mikä muuten on väri?
Itse otin mustan.
062802jumpie_prv.gif
Joo, musta on tämäkin.
Ei oikein valkoinen eikä punainen kiinnostanut. Sinivioletti, mitä ainakin ameriikoissa myydään, olis kuvien perusteella ollut hieno.

Myöskin maahantuojan varastossa olevat ja seuraavat lastit on pelkästään mustia. Soitin ja kysyin saatavuustilanteen ja samalla tuli tää väriasia puheeksi.

Itse tein kanssa mustasta 1800 kaupat tiistaina. En ole kuitenkaan edes kunnolla nähnyt pyörää luonnossa. Kuka tietää kertoa millainen se takasatulasysteemi oikein on. Valtaosissa kuvia siinä on joki tyylikäs kansi päällä ja taas joissakin satula. Tulevatko molemmat mukana, vai kuinka?
biggrin.gif

Takana viimekesältä 11500 kilsaa ja aivan huippu ajo ominaisuudet, ei tärise eikä vatkaa( ei edes 2:ssa satkussa),
takamunkki ok ajettavuudeltaan, leveämpi saattais tuoda jotain uusia ominaisuuksia, tosin kun oma 240 menee sileeks, sit heittämällä 260  orkkisvanteelle! omilla putkilla nuhanen, nyt omassa cobran dragsterit ja hengittää eri lailla ja ääntää!
nyt talvella peräpää alas 2,5 " eli kohta pääsee kokeilee, miten vaikuttaa ajo ominaisuuteen!  terv. m1800r
Mistäs noita putkia saa ostaa?Olen Googlettanut vimmatusti onnistumatta

Itse tein kanssa mustasta 1800 kaupat tiistaina.

Kuka tietää kertoa millainen se takasatulasysteemi oikein on. Valtaosissa kuvia siinä on joki tyylikäs kansi päällä ja taas joissakin satula. Tulevatko molemmat mukana, vai kuinka?
biggrin.gif
Molemmat tulevat mukana. Vaihto vaatii parin ruuvin ruuvausta, joten ei onnistu ilma työkaluja :-(

Ei se takasatula mikään ihan hirveä ole.

Kuvia löytyy esim. täältä:
http://www.frappr.com/m109riders/photos/0

Keskustelua ja kuvia yms. myös täällä:
http://www.m109riders.com/forum/index.php

Ihailin Heinolla just pari päivää sitten. Oliko kenties sun kun oli myyty lappu stongassa.  
thumbs-up.gif
Ei ollu mun se. Samaa pyörää kävin kyllä koeistumassa ja hiplaamasssa ennen ostopäätöksen lopullista syntymistä. Eivät perk*#&%t päästäneet koeajolle
mad.gif

No myivät sen sitten jollekin muulle pikapikaa. Mulle tulee se seuraava
062802jumpie_prv.gif

Eipä ole ainakaan kukaan piereskellyt satulaan
biggrin.gif

Mistäs noita putkia saa ostaa?Olen Googlettanut vimmatusti onnistumatta
Putkia saa tilata esim tuolta:
http://www.directlineparts.com/byProdu....1359256

Suomesta en vielä tiedä.

Googleta M109R exhaust, sillä löytyy. Tota kun myydään jenkkilässä Boulevard M109R nimellä.
Eipä ole kokemusta maailmalta tilaamisesta. Paljonkohan kulut olisivat, kun itse putket ovat n. 520 dollaria. Kauankohan toimittamisessa kuluu? Kielitaitokin on riittämätön itsenäiseen tutkiskeluun

Eipä ole kokemusta maailmalta tilaamisesta. Paljonkohan kulut olisivat, kun itse putket ovat n.  520 dollaria. Kauankohan toimittamisessa kuluu? Kielitaitokin on riittämätön itsenäiseen tutkiskeluun
Tommon 520$:n putki toimituskuluineen näyttäis olevan $649.84.
Tohon tietenkin voi tulla sitten tulli ja alv päälle, jos kumma tullimies kiinnostuu paketista. Melko varmasti kiinnostuu.

En muista tullimaksun suuruutta,mutta alvihan on se 22%.

Ameriikasta tilatessa voi toimitusaika olla melko vaihteleva. Mun tilaukset on yleensä kestänyt jotain alle viikosta n. neljään viikkoon. Ko. paikasta en ole ikinä mitään tilannut.

COBRAN, AINAKIN DRAGTERS PUTKIA LÖYTYI VIIME KESÄNÄ
VAASAN DUELL BIKESTA ( KOLMET KAPPALEEET, YHET TOSIN MULLE) JOS HARKITSETTE, NIIN NIISSÄ EI OLE PAIKKOJA HAPPITUNNISTIMEILLE, ELI TARVII HÄMÄYS PALIKAT RUNGOSSA OLEVIIN PIUHOJEN PÄIHIN, KANNATTAA SOITTAA
SUORAAN DUELIIN JA KYSYÄ MYYJÄÄ JOKA TIETÄÄ COBRAN PUTKISTA, HEILTÄ SAA MYÖS NÄÄ HÄMÄYS PALIKAT !
VERTAILIN HINTOJA KUN OLIN TILAAMASSA PUTKIA , EI HIRVEESTI EROA VAIKKA OIS TILANNUT JENKEISTÄ SUORAAN !
ASENNUS NOIN TUNTI, COBRAN KOTISIVUILTA LÖYTYY ASENNUSOHJE KUVINEEN, JOS HALUAA TUTUSTUA ETUKÄTEEN TULEVAAN PROJEKTIIN. TERV. J.P

Vitsi uusi Intikka makaa Saksassa satamassa ja on ainakin pariviikkoa luvatusta myöhässä hyvä jos vapuksi saan alle. No tänään pääsin jonkun toisen onnellisen pyörän päälle istumaan ja fiilistelemään. Viime viikolla tein kaupat ja nyt vasta näin livenä koko vekottimen
wink.gif
, siis pyörän, ekaa kertaa. On se tosi massiivinen custom ja ihan ok:n tuntuinen ajoasento tällaiselle 185 cm ukolle. Jokos olette vetäneet omillanne kilometrejä tänä keväänä??

Back