Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt se on sitten omassa tallissa. 100 km on ajettuna kauheassa sateessa ja pyärä ja mieskin oli aivan kuraisia. Silti hymy on leveämpi kuin koskaan sen ensimmäisen pyörän jälkeen. Aivan mahtava fiilis jäi ajosta. aivan paska keli siis, mutta ei olis malttanut lopettaa. Tosi on kyllä, ettei sillä voi ajaa 50 km enempää kerralla, koska sitten oli pysähdyttävä. Nimittäin kiertämään ympäri ja ihailemaan. HehSelkää kyllä kuraa aika vahvasti, mutta eihän sitä ajaessa huomaa.
Kerrankin on peilit niin, ettei tarvii tällaisen leveäharteisenkaan väistellä nähdäkseen peilistä taakse, ja näkee muuten koko kierrosalueen läpi taaksekkin..
No en minäkään nyt täysin näe niistä peileistä näiden järjettömien hartioiden takiaHehSelkää kyllä kuraa aika vahvasti, mutta eihän sitä ajaessa huomaa.
Kerrankin on peilit niin, ettei tarvii tällaisen leveäharteisenkaan väistellä nähdäkseen peilistä taakse, ja näkee muuten koko kierrosalueen läpi taaksekkin.., melkein samat huomiot kun mulla.![]()
Mä en kyllä näe peileistä ihan täysin hyvin taaksepäin. Tai siis näen hyvin, mutta voisivat olla vähän leveämmälläkin.
Varsinkin vasemmanpuoleinen on ilmeisesti vähän keskemmällä kuin oikea. Joutuu kurkkimaan ja väänteleen kättä että näkis kuka on takana. Tai sitten mulla vaan on liian leveät hartiat![]()
Eipä tuo nyt oikeastaan haittaa kun muuten tuntuu olevan kaikki kohdallaan.
Mutta, joo hyvä vehje. Mun eka pyörä, jossa peileistä näkee tarkan kuvan eikä sormet puudu![]()
Just varasin huollon parin viikon päähän. Pitää vielä about 700-800 kilsaa päästä ennen sitä. Kai se onnistuu.
Viikonloppuna menoksi...![]()
Sununtaina tuli ajettua lähes yhtä soittoo jotain 210 kilometriä.eilen vedin 200 km ynhtäsoittoa, eikä "roppa" pistä yhtään vastaan. Hyvät on mitoitukset meikäläiselle.![]()
Nyt oli viime tankillisen kulutus 5,4 l/100 km
No et todellakaan ole liian tarkka ton suhteen. Miinus on lähes ainoa mitä olen keksinyt ja se on sitten piiiitkä miiiinus.Huomasin tossa kans,kun sateella ajelin ,että rapa roiskuu
aivan mahottomasti kyytiläisen selkään!
Takki ja housut oli niin ravassa kuin olla voi.
Se on kyllä miinus puoli tossa,vai oonko liian tarkka?
Juuri noin. 144,50 maksoin tonnin huollosta tänään.No et todellakaan ole liian tarkka ton suhteen. Miinus on lähes ainoa mitä olen keksinyt ja se on sitten piiiitkä miiiinus.Huomasin tossa kans,kun sateella ajelin ,että rapa roiskuu
aivan mahottomasti kyytiläisen selkään!
Takki ja housut oli niin ravassa kuin olla voi.
Se on kyllä miinus puoli tossa,vai oonko liian tarkka?
Kyllä täälläkin todella kura lentaa niin, että luulee tulleensa vähintään Päitsistä jos sateella kotiin (tai johonkin) ajelee.
Tosin jos on kyytiläinen, niin silloin ei kuraannu oma selkä![]()
Yksinään ajellessa sitten omat kamat kurassa. Ei ole tätä aiemmilla pyörillä koettu.
Pitää koittaa keksiä voiko tolle ongelmalle tehdä jotain. Vähän epäilen, ettei kovin helposti voi. Auttaiskohan jenkkifoorumeilla suosittu perän sheivaus asiaan?? Anyone?
Jos nimittäin rekkarista saa kura kimmokkeen takaisin kohti kuskia ja kyytiläistä...tiedä sitten miten on.
188,90 kiskoivat eilen 1000km huollostaPaljonko ovat ensimmäisessä 1000km huollossa veloittaneet
teiltä? Itse pulitin 139€.
Meikän vaimo pitää M1800R:n takapenkin istuma-asentoa parempana kuin aikaisemman BMW:n. Mikä mun mielestä vaikuttaa kummalliselta.Vaimo ei jostain syystä saa lainkaan mieleistään istuma-asentoa kyydissä vaan sanoo siellä olemisen olevan varsin epämieluisaa.
Minkäslaisia kokemuksia teillä asiasta on?![]()