Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itellä on cobrat eikä sanomista ole tullut kun katsoo missä "revittää" desipelejä. Syksyllä rakentelin vielä uudet putkien päät jolla sain ääniin jonkin verran matalamman soundin.Osaako kukaan sanoa et jos laittaa nuo cobran putket niin tuleeko polliisilta sanomista automaattisesti vai...? Katsoin just netistä niin rapakontakaa kaikilla kustannuksilla n.318€, ei paha!
Onko tästä asiasta enemmän tietoa? Millaiset oireet pyörässä ja teitkö tuon homman itse ja jos teit, millainen hommana on?Muutama päivä sitten kuulin, että yhdellä Pohjanmaan kaverilla on kytkin levinny jokunen aika sitten. Pyörä oottelee kuulemma nyt osia (oottanu jo 4 viikkoa). Tutkin asiaa tarkemmin jenkkien sivuilta. Siellä ollut muutama vastaava tapaus. Kytkinkellon kiinnitysmutterit ovat löystyneet ajan myötä ja kun löysää riittävästi, niin jokainen tietää seuraukset.
Vaurio kun olisi estettävissä hyvinkin pienellä vaivalla - ruuvilukitteet muttereihin.
Arvelin itse tehdä homman, niin ei tartte murehtia![]()
Tästä on ollut paljon juttua ulkomaan elävien foorumilla.Koneeseen on laitettu todennäköisesti liikaa öljyä.
Silloin puskee ilmanputsarin kautta ylimääräiset ulos.
.
Miten paljon liikaa sulla sitä ölppää on jos mittatikkua katsoo asiallisesti kuumasta koneesta? Eli montako milliä yli ylärajan?Vielä ei onneksi ole mistään yli tullut, mutta katotaan miten jatkossa.
Mulla sitä on liikaa n. arviolta 2-3 mm.Miten paljon liikaa sulla sitä ölppää on jos mittatikkua katsoo asiallisesti kuumasta koneesta? Eli montako milliä yli ylärajan?
Mp palvelun kautta tilasin itselleni Vance&Hinesin putket. Tulivat todella nopeasti. Torstaina tilasin ja tiistaina sain noutaa postista. Hinta oli 650 euroa postikuluineen. Mp- palvelun kaveri teki tilauksen suoraan jenkeistä. Tuli siis rapakon takaa viidessä päivässä!!Asiasta kukkaruukkuun.....ei kellään sattuis olemaan mitään ubersiistejä pakoputkia ylimääräsenä, tai sitte jos joku ois tilaamassa ulkomailta ni vois tilata samalla.
Oli vissiin eräs malli loppu maahantuojalta ja tulee vasta 3 viikon päästä lisää=(