• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

M6 uniballit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Poistettu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
P

Poistettu

Guest
Nivelvarsi tms. Tars tehdä vähä linkustoja. Illalla googletettuna kotimaisista verkkokaupoista n 6-8€/kpl, IKH n 12€ kpl. Ja saksalainen verkkokauppa 13,80 4kpl. Postia päälle 5,60. Kun tarve on 5kpl, niin pitääkö nämäki perkele tilata ulkomailta, säästää puolet ja saada tuplamäärä odottamaan tulevia tarpeita?

Joten vinkatkaapa joku paikka pk-seudulla jos tiedossa on. Toista tuntia illalla etin kotimaasta googlella löytämättä järkihintaisia kun taas about kuudessa sekunnissa Saksan ebaystä. Miksiköhän tilataan ulkoa...?

Kun on näprääjä, niin aina pitää olla tavaraa varastossa.
Sitä paitsi uusi tuote luo uusia mahdollisuuksia.

Nivelvarsi tms. Tars tehdä vähä linkustoja. Illalla googletettuna kotimaisista verkkokaupoista n 6-8€/kpl, IKH n 12€ kpl. Ja saksalainen verkkokauppa 13,80 4kpl. Postia päälle 5,60. Kun tarve on 5kpl, niin pitääkö nämäki perkele tilata ulkomailta, säästää puolet ja saada tuplamäärä odottamaan tulevia tarpeita?

Joten vinkatkaapa joku paikka pk-seudulla jos tiedossa on. Toista tuntia illalla etin kotimaasta googlella löytämättä järkihintaisia kun taas about kuudessa sekunnissa Saksan ebaystä. Miksiköhän tilataan ulkoa...?

Jos jää joutilaaks niin mä voin ostaa sulta pari kipaletta vaihdetankoa varten noita.

M6 kokoiset juurikin vaihdelinkustoon itsellänikin. Aliexpressin avasin, sieltä n 5€/10kpl, sisältää rahdin. Stainlessina. Ei peekele. Viimenen sammuttaa valot Suomesta.

Laitoin sit nääki tilaten kinkyistä. En viittinyt ottaa halvimpia vaan hyvän palautteen ja tuhansia ostoksia saaneesta kaupasta. 18€ rahteineen 10kpl M6 sisäkierteellä ja 10kpl M6 ulkokierteellä.

Laitoin sit nääki tilaten kinkyistä. En viittinyt ottaa halvimpia vaan hyvän palautteen ja tuhansia ostoksia saaneesta kaupasta. 18€ rahteineen 10kpl M6 sisäkierteellä ja 10kpl M6 ulkokierteellä.

Tarviis saada itsekin noita, viitsitkö pistää linkin sinne aliin, en ihan heti löytänyt tuhansien ostosten kauppaa ainakaan 6mm ball joint haulla.

Heitäkkö linkin tai kaupan nimen jos homma toimii ok, niin uskaltaa sitten ehkä muutkin tarpeessa olevat tilata sieltä, eikä tartte hukata aikaa etsimiseen.?

Pallonivelen nimellä noita ostin pari kesää sitten jostain tamperelaisesta rautakaupasta/sekatavarakaupasta sekä m6 että m10 kokoisina, hinta oli kyllä lähempänä alibabaa kuin kymppiä, muistaakseni 8 (4+4) maksoi ~10-15e yhteensä

Löytyyhän noita, mutta samasta paikasta sais löytyä molemmilla kierteillä ja naarasta ja urosta... Kinkit nyt ei oo mua vakuuttanut uniballien laadulla, menee ne nyt, mutta kun koittaa radalle tehdä vivustoa niin...

Asialliset suojakumitki olis jees.

Heitäkkö linkin tai kaupan nimen jos homma toimii ok, niin uskaltaa sitten ehkä muutkin tarpeessa olevat tilata sieltä, eikä tartte hukata aikaa etsimiseen.?

Laitan linkin jos tulee kuranttia kamaa. Aliexpressistä oon tehny kai n 30 ostosta, toistaiseksi aina on saanut sitä mitä tilannut. Sieltäkään ei sitä halvinta usein kannata ottaa. Enkä ebaystäkään tilaa sellasesta jossa palautteita on vähän. Saati täältä.

Oikea hakusana on rod end ball joint. Ja Nitro, tossa erässä mulla on aika monta ylimääräistä. Mä voin riistokapitalistina myydä kympillä kappale :häähää:

Emmä kyllä Biltemasta näitä nähny:

41339.jpg

On ainakin ollut. Yhteen proggikseen niitä ettiskelin joku aika sitten ja ainakin sillon oli, nyt ei osunu nettikaupasta silmään.

Voe jumalaade, olin näemmä ebayssäkin onnistunu saamaan ne koriin sillai että oli pakko ostaa. Kohta nimittäin riittää uniballeja :D

Nyt täytyyki alkaa keksimään jotain v*tunmoista vivustoviritystä kun kerrankin noita riittää!

Back