Maalipinnassa pieniä naarmuja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja triangel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

triangel

New member
On se tuo musta maalipinta hieno , mutta kyllä siinä näkyy sitten pienikin naarmu.Millä olette maalipinnasta pienet naarmut poistaneet,joku hiova aine vissiin mutta mikä tuntuis kokemuksen perusteella hyvältä.Millä tuota mustaa maalipintaa oikein hoitais.Kertokaahan kokemuksistanne ja vinkeistänne

TERVE
Valitsit mustan värin.. ai.jai...peli on pelattu..
confused_orig.gif

Neuvoksi antaisin että, älä huolehdi tai suojaa mitenkään,
vain aja ja nauti  
biggrin.gif

Kun joskus aijot pyörän myydä,
vie se automaalaamoon niin he "myllyttävät" sen maalipinnan ja siittä tulee kuin uusi  
biggrin.gif

Jos itse sitä hiot "kakenlaisilla tahnoilla" kuluu väri puhki ja siihen ei auta kuin ylimaalaus.  
bawling.gif

Reiska_SB

En minä mustaa väriä valinnut  
wink.gif
se valitsi minut.Ajattelin vain että olis tuota naarmutonta pintaa mukava katsella, naarmut kun on tehnyt edellinen omistaja joka ei vissiin oo tiennyt noista myllärin hommista :Dei sillä että en tuosta mustasta väristä nauttisi vaikka siinä naarmujakin  on  
buttrock.gif
päin vastoin naarmut kuuluu asiaan, mutta maailma kehittyy aineita on jos minkälaisia niin ajattelin kysäistä missä nyt ollaan menossa
withstupid.gif

Tuttu juttu, sillä tuli ostettua vuosi sitten uusi auto ja eukko halusi ehdottomasti mustan...

No kyllähän se siellä liikkeessä näyttää hienolta, kun on pölyttömässä tilassa, mutta kyllä se vaan arkikäytössä on värinä aivan *erseestä! Ikinä ei auto ole puhdas, kun sitä pölyä riittää ja tosiaan kaikki pienet naarmut ja hankaumat näkyvät maalipinnassa älyttömän hyvin.

T: Nimim seuraava auto ei ole musta

Ei toki,ne on sellaisia vain lakka pinnassa olevia määrätyssä valossa näkyviä hyvin pieniä hius naarmuja tai miten sen nyt sanois.Hyvin pieniä kumminki

Jos haluat värin jösta ei ole huolta eikä tarvitse
(joka sateen jälkeen pestä)
Laiskanmiehen väri on metallihohto hopea  
062802jumpie_prv.gif

Siinä ei mikään hankauma/ lika/klommo näy

T:Reiska_SB

Autoglymin punaetikettistä puhdistavaa vahaa ensin,vaikkapa pari kierrosta,ja sen jälkeen kultavaha..samaa merkkiä,ja avot...peli on jos ei ihan uusi,niiin VARMASTI paaaaljoon parempi.nimimerkillä.kokemusta on,ja paljon.
smile_org.gif

Autoglymin punaetikettistä puhdistavaa vahaa ensin,vaikkapa pari kierrosta,ja sen jälkeen kultavaha..samaa merkkiä,ja avot...peli on jos ei ihan uusi,niiin VARMASTI paaaaljoon parempi.nimimerkillä.kokemusta on,ja paljon.
smile_org.gif
Täytyypä kokeilla......olen kyllä noita glymin tuotteita käyttänytkin mutta aina vain yhden kerroksen kertakäsittelyllä,nyt kokeilen tuota useampaa kerrosta.Eipä tämä asia nyt mikään stessi ole kysynpähän vaan kyllä musta on kumminkin se oikea mp:väri....väriä en aio vaihtaa!!!!!!
062802jumpie_prv.gif

Jollei Autoglym auta niin jynssää maalipinta Farecla G6:lla tai hienommalla ja sen päälle Autoglym käsittely. Jos tällä ei naarmut häivy niin sitten maalarille.
smile_org.gif

Hörps!
033102beer_1_prv.gif

062802moto_prv.gif
Aja keväällä minun juttusille niin laitetaan tankki kuntoon niiltäosin mitä myllyttämällä lähtee..
www.kauramakicarclean.fi

Tiedä sitten , on nuo naarmut niin pieniä ja minä turhan nuuka että varmaan moni ei noita kyllä kommentois mitenkään.Eihän ne näy kuin 10min pesunjälkeen kun jo pöly peittää ne mutta sen vähän noiden vahojen kun tartis noita naarmuja tasoitta mutta kun tuntuu ettei siihen pintaan jää muutakuin kiiltoa joka korostaa vain enempi noita naarmuja pitääköhän kokeilla laittaa useampi vahakerros,kuinka monta noita kerroksia yleensä voi laittaa.onko jotain vahaa joka jättäis vähän niinkuin naarmuja peittävämmän pinnan,väri vahaa oon kokellut ja aika hyvältä se kyllä tuntuu , voikohan tuon pääle laitta top coatia sitä turtlen extrakiilloketta samaa merkkiä kuin tuo värivaha.Niin ja onko yleensä suotavaa sekoittaa eri valmistajien vahoja keskenään

Back