Hutsi
New member
Louis.de:lta tuli pari kuponkia tällaisiin hotelleihin.
Akzent Hotels
Akzent Hotels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka oikeesti haluu prätkäreissulla asuu tollasessa kliinisessä pusiness-hotellissa .....![]()

Kuka oikeesti haluu prätkäreissulla asuu tollasessa kliinisessä pusiness-hotellissa .....![]()
Minä. En mä halua mopoilun ulkopuolella näyttää ja haista motoristilta, enkä myöskään toivo sitä kanssamajoittujilta
Mikään ei oo niin ihanaa reissussa kuin päivän ajelun jälkeen vaihtaa totaalisesti pois motorismista, mekko päälle, tukka nätisti ja ravintolaan syömään. Vaahtokylpyjä, huonepalvelua ja sellasta. Ei telttoja, ei mökkeilyä, vaan joka ilta kuivat ja puhtaat liinavaatteet. [kermapersehymiö]
;5085183 sanoi:Löytyisiköhän keltään yhteystietoja Kotasen leirialueelle Jyväskylässä?

Ensimmäisen kerran kävin tuolla 80-luvun lopulla ja viimeksi olin siellä joskus 2002-04 tietämissä eikä se silloin mikään alkeellinen mesta ollut eli on ilmeisesti reilussa kymmenessä vuodessa sellaiseksi muuttunut tai sitten mun käsitys ei kohtaa muiden käsitykseen alkeellisuudesta.IselsbergerHof, Iselsberg
erittäin alkeellista
Ensimmäisen kerran kävin tuolla 80-luvun lopulla ja viimeksi olin siellä joskus 2002-04 tietämissä eikä se silloin mikään alkeellinen mesta ollut eli on ilmeisesti reilussa kymmenessä vuodessa sellaiseksi muuttunut tai sitten mun käsitys ei kohtaa muiden käsitykseen alkeellisuudesta.
Ennen se oli tavallinen motoristien suosiossa oleva Gasthaus.