Malagasta koilliseen A7000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, noita sortumia ja mutavyöryjä on ihan kaikkialla. Ei ainakaan vesipulaa tule pariin vuoteen. Ei taida tämmöistä vedenpaisumusta olla sitten Ukko-Noan. Jos kaipaat ajeluseuraa, niin luo privaviesti. Itse olen puolikuntoinen, mutta ei ainakaan tänään ollut mitään ongelmia ajella.

Tässä sadetta pidellessä jatkan vielä.Joku tuossa sanoi että Rondan tiellä Transalpin tappi raapi tietä,(tämä vanha mies 53v..tiistaina)uskoo ettäTransalppini tapeissa on ollut viel varaa....mielestäni hyvä reitti on myös..Fuengirola->AP7/E15 Ronda->Rondaan->El Burgo->Yunquera->Coin->Mijas->Fuengirola.NS. "Ensikertalaisille"se on huima reitti......verrattuna että makaa Fugen rannalla viikon ,kax...
Tuo äskeinen on autollakin ihan jees!!!!!EIKÖ?
Ei kun se oli just tuo tie A7000, missä raavittiin maata. Saattoi kyllä olla, että osasyyllinen oli, kun vaimo istui takapenkillä ja maavara oli sen takia vähän pienempi.

Oon ajanut tuon sun mainostaman reitin päinvastaiseen suuntaan. Se on kans todella hieno pätkä.

Harmi ek@ kun en aiemmin kirjoitellut,nyt olen jo Torre del Marissa.Ensi viikolla siirryn Almerian seudulle.Sierran mutkat ajelin lokakuussa,tulomatkalla.Jos joku lukijoista suunnittelee täällä motoilua,paikkakunta on sivuseikka,kunhan vuoria on vieressä.A-7000 on hieno tie,mutta samanlaisia mutkia löytyy muualtakin.Ne pätkät on vain lyhyempiä ja osa matkaa voi olla sellasta saa****n kippuraa ettei ole oikein kiva ajaa.Ensikertalaiselle(nyt n.2000km esp.mutkia takana)on ollut hienointa korkeuserot ja maisemat.Sekä se ettei noilla mutkaisilla pikkuteillä ole juurikaan muita liikkujia.Jos haluat ottaa kunnon vauhteja,silloin tievalikoima supistuu paljonkin.Innokkaalle maisemavalokuvaajalle Andalucian vuoret hieno mesta.Kunnon kartta ja mäkeen.....Esim.Michelinin vihreä Costa del Sol on hyvä kartta...Huom!Esteponan eteläpuolella Casaresin tie jos on 4.numeroinen A-tie...silloin on uusi painos,sillä missä tie on MA-546 pärjää hyvin.Joidenkin pikkuteiden numerot on vain vaihtuneet.Malagan ja Torremolinoksen liikenne on tottumattomalle melkoista hulinaa,mutta pikku-vuoriteillä saa ajella suht yksinään...Tulipahan joristua...ehkä tämä pysyi edes hiukan aiheessa:)))  t:jontsa

Back