Mallikartoitus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On hienoja vehkeitä porukoilla... Noi isot SadoMasot on jyhkeitä laitteita, sellanen joskus vielä mullekin saatava (EDIT: ja sainkin, hehe)  
cool.gif

Mutta missäs viipyy oikein kunnon kuravehkeet, pari kakspuokkii vasta kasassa?

Syksyllä tuli ostettua Super Duke -07
Pyörällä ajettu reilut 5000km. Leo Vincen sliparit ja kilpitelineen tein uusiksi.
Pitää jossain vaiheessa laittaa tuoretta kuvaa näkösälle.
Kopio26092008264.jpg

Syksyllä tuli ostettua Super Duke -07
Pyörällä ajettu reilut 5000km. Leo Vincen sliparit ja kilpitelineen tein uusiksi.
Pitää jossain vaiheessa laittaa tuoretta kuvaa näkösälle.
Kopio26092008264.jpg
Miulla on Super Duke R -07
Duke
On ne komeita nuo Duket, oli sitten kysessä tavallinen tai R-malli. Andrei, onko tuo R&G:n minikilpiteline vaiko teitkö kokonaan itse? Jos olet itse keksinyt jonkun simppelin ja siistin ratkaisun, niin olen utelias kuulemaan miten olet tuon tehnyt. Itsellä tulee hiilikuituiset Leot - voisi samalla miettiä kilpitelinettä kun joutuu joka tapauksessa peräpäätä purkamaan...

Andrei, onko tuo R&G:n minikilpiteline vaiko teitkö kokonaan itse? Jos olet itse keksinyt jonkun simppelin ja siistin ratkaisun, niin olen utelias kuulemaan miten olet tuon tehnyt. Itsellä tulee hiilikuituiset Leot - voisi samalla miettiä kilpitelinettä kun joutuu joka tapauksessa peräpäätä purkamaan...
Ihan itse tehty tuo on. Ei ole kovin kummonen homma.
Tollainen se on Klik! Eli tuo vain ruuvataan orkkis telineen tilalle. Johtojen päälle vielä suojaa, ettei kivet hakkaa niitä rikki.
Tuo tasainen levy vaan jättää pienet reiät, jotka voi paikata penkin alta. Ne kun tukkii silikoonilla, niin ei tule akvaariota penkin alle.
tounge.gif

Tuossa vielä sivukuva ilman vilkkuja. Klik!

Andrei, onko tuo R&G:n minikilpiteline vaiko teitkö kokonaan itse? Jos olet itse keksinyt jonkun simppelin ja siistin ratkaisun, niin olen utelias kuulemaan miten olet tuon tehnyt. Itsellä tulee hiilikuituiset Leot - voisi samalla miettiä kilpitelinettä kun joutuu joka tapauksessa peräpäätä purkamaan...
Tollainen se on Klik! Eli tuo vain ruuvataan orkkis telineen tilalle. Johtojen päälle vielä suojaa, ettei kivet hakkaa niitä rikki.
Tuo tasainen levy vaan jättää pienet reiät, jotka voi paikata penkin alta. Ne kun tukkii silikoonilla, niin ei tule akvaariota penkin alle.
tounge.gif

Yksinkertaiset ratkaisut on niitä parhaita... Noiden johtojen päälle varmaan riittää kutistesukka suojaksi... Itse olen pähkäillyt, josko jättäisi tuon lipan vai ei. Toisaalta ei se lippa niin pahalta näytä tuontyyppisessä ratkaisussa.

Tätä R&G:n kilpitelinetä mietin alunperin:
img489_6.jpg

Tuo maksaa sen 80 puntaa, mutta toisaalta siinä tulee nuo vilkut ja sirompi rekisterivalo mukana. No, eipä tuo olisi iso vaiva itsekin tehdä...

Mun mielestä menee tuo perä liian "töpön" näköiseksi jos sen ottaa pois. Maku asia...
Pitäähän se  rapakaari olla takana
biggrin.gif

Mutta mikäs se tuollainen Cup Edition Super Duke on?

Täältä löytyy 690 SMC "dark".
smile_org.gif
Kuva tullee,kunhan saan mopon kaivettua talvisäilöstä..

Tältähän se minun Kotari tällä hetkellä näyttää.

950 SM -06 pienin muutoksin.
normal_Kotka_4.jpg

edit: typo

mistäs oot ton etulokarin löytänyt?olen ite ettinyt tommosta kans,mut en löytänyt...
Näyttäs olevan Super Duken lokari.
SD:n lokarihan se. -07 ja uudemmissa on tuollainen, ja RC8:ssa (jos oranssi kiinnostaa).
Takana taas on SE:n roiskesuoja. Menee vuolematta paikalleen sekin.
no perskules,eipä tuokaan tullut heti mieleen.kiitos

tounge.gif

Näyttää aika fiksulta ratkaisulta. Itsellä jäänyt saamattomuuttani tekemättä vastaava. Mites pitikö siitä muovilipasta katkaista ne muutaman sentin mittaiset muovi tapit?
Niin onko muuten tehty alumiinista vai pellistä?

ps. jos vähän mittoja viitsisit laittaa niin voisin värkätä samanlaisen.
smile_org.gif

Nykyinen viime kevältä ensimmäisen pesun jäljiltä.
Kyseessä siis 2006, joka käyttöön otettu keväällä 2008.

STA70690.jpg

Viime kesänä jo vaihdettu akran kartta ja jotain muuta pientä, kuten ärrän tankinsuoja tarra.

Pieniä muutoksia tulossa talven aikana, kuten vanne teipit, uudet kahva kumit ja muuta pientä..

Back