• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mallikartoitus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
you tube

Tälläisella kohta puoliin.
062802jumpie_prv.gif
Samat sanat... Ens viikolla itse asiassa
smile_org.gif

Höh, enkö muka ole tähän ketjuun vielä ikinä vastannut...

Tämmöisellä kuitenkin mennään, niinkuin kuvasta näkyy jotain pientä hiilikuidun suikaletta vielä brittien sumuisilta saarilta odotellaan...

mopedi2.jpg

P.S Onpas talli päässy talven aikana karmeaan kuntoon
smile_org.gif

Samat sanat... Ens viikolla itse asiassa
smile_org.gif

Mulla odottelua vielä parisen viikkoa.

Täytyy sanoa että tuo duke mustana r-versiona on kyllä todella tyylikäs.

Moottoroituna versiona ajossa 950SM -07 oranssina.

Polkimien kanssa löytyy tälläinen, Lycan 3.0:
KTM-LYCAN-3.jpg

Ja jotta nuoremmasta polvesta tulee myös merkkiuskollinen, niin siellä alla tälläinen, Speed FS 21:

Speed%20FS%2024%20inch%20Banana%2021-Gang.jpg

Mulla on ollut ktm polkupyörä joskus 80 luvun puolivälissä ja harjoituskilpapyörä sellainen. Itäväylän racing bikestä sen ostin ja taisi olla Suomisen sepi ketä sen mulle myi eli paikan pomo.
Saako noita nykyisin suomesta ostettua ?

Mulla on ollut ktm polkupyörä joskus 80 luvun puolivälissä ja harjoituskilpapyörä sellainen. Itäväylän racing bikestä sen ostin ja taisi olla Suomisen sepi ketä sen mulle myi eli paikan pomo.
Saako noita nykyisin suomesta ostettua ?
Kyllä täälläkin edustaja on mutta eipä siellä tuossa muutama viikko sitten pyöriä ollut, tiedä sitten tilannetta nyt. Itse tilasin pyörät suoraan Itävallasta koska tavaraa oli saatavilla ja hinnat ja rahti edulliset. Menköön nyt hieman mainonnan puolelle, niin tyytyväinen olin kuitenkin saamani palveluun.
Radsport Brucki

Juttelin tänään suomen edustajan kanssa ja pyöriä pitäisi kohta olla täällä. Tehdas ei kuulemma viime vuonna toimittanut niitä tänne kovan keskieuroopan kysynnän vuoksi eli pyöriä ei yksinkertaisesti riittänyt tänne asti. FOX COMP on siis tuo firma mistä niitä voi kohtapuoleen kysellä.

Nyt on täysin standardi Super Duke, mutta syksymmällä jos kuume on vielä yhtä kova niin ehkä
2009-KTM-AdR-04.jpg

Ottaa niin piähän tuo kauden venaaminen ja lopettaminen, että kylläkait se menee luonnollisesti tonne adv-puolelle tuo siirtymä seuraavaksi.

Back