• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mallikartoitus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
2009 400 exc. Löytyy
12070168.jpg

12060012.jpg

Paras pyörä mitä ikinä olen omistanut. Munaa, haastetta, suorituskykyä, ääntä, ominaisuuksia ja kaikkea mitä toivoa voi =)
SuperDuke R 2011

duke vasenlaita.jpg

Liitetiedostot

• duke vasen sivu.jpg
    duke vasen sivu.jpg
    52 KB · Katselut: 92
Muutamia edellisiä kuvia katsellessani, - harvinaisen rumia mopoja kottaraiset ovat, sorry.:)-

"SE" omistajana +pari muuta Adv.omistaneena..totean jotta naiset tykkää näistä... :grin:
niin "SE" tallikaveriksi on nyt hakusessa SMT
toki vaihdossa tulis tämmönen + € läjä
Caponord

Yksi kesä tullut päästeltyä ktm 640 lc4 supermotolla vm2006/2007 käyttöön otettu.
Kilometrejä on mittariin kertynyt 29 000km joista itse ajettuja 7tkm.
Tyytyväinen olen ollut :)

690 Enduro '013, motovanteilla tottakai.

Viime kesä mentiin samanlaisella, hauska pyörä sekalaiseen surautteluun:thumbup:

Ettei menisi ihan pelkästään luppasiipien kehumiseksi niin täytyy todeta että on tuo pikku-a kyllä mainio laite, ja yllättävän kestävä... :p

tnIMGP7370.JPG

Aiemmin kurapyörinä ollut -02 125 SX & -06 250 SXf. Viime kesänä talliin tuli -08 SuperDuke R ja tyytyväinen täytyy olla kyseiseen merkkiin.

Ettei menisi ihan pelkästään luppasiipien kehumiseksi niin täytyy todeta että on tuo pikku-a kyllä mainio laite, ja yllättävän kestävä... :p

tnIMGP7370.JPG

Täytyi muutaman kerran vilkasta kuvaa uudestaan ja suurentaa varmuuden vuoksi :D
Itse tässä talvella kun tuli uutta pyörää katsottua, niin jo nuo 100 000km vähemmät ajetut Kotarit jäivät kauppaan,
kun pelkäsin että ovat loppuunajettuja.:)-

Täytyi muutaman kerran vilkasta kuvaa uudestaan ja suurentaa varmuuden vuoksi :D
Itse tässä talvella kun tuli uutta pyörää katsottua, niin jo nuo 100 000km vähemmät ajetut Kotarit jäivät kauppaan,
kun pelkäsin että ovat loppuunajettuja.:)-

Aika tarkkaan 106000km vähemmän oli mittarissa kun tuon -06 kesällä uhkarohkeasti ostin, eikä ole hetkeäkään kaduttanut.

Back