• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Masan Benelli Tornado

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rekkamasa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Thäh! Tossahan on kaks turpoo persiis. Paljo noilla tulee lisää työntövoimaa :grin:

10 hevosvoimaa huippunopeudessa voisi saada. Jäähdytysjärjestelmän osuus vastuksesta on 10% luokkaa. Jos sen pystyy puolittamaan, huippunopeus kasvaisi saman verran kuin 5% lisätehoilla.
Kilokyykyn peilitkin voivat napata 15 hevosvoimaa 300 km/h nopeudessa - tosin nelli ei kyllä sinne asti pääse.
 
Masa, jos alat alvariinsa noita kumeja puotteleen niin tu lainaaman multa kones.
Semmonen piltema-malli, heleppo vääntää vanteelta.
(vai onks sulla sellane, en ymmärtäny...)
 
Masa, jos alat alvariinsa noita kumeja puotteleen niin tu lainaaman multa kones.
Semmonen piltema-malli, heleppo vääntää vanteelta.
(vai onks sulla sellane, en ymmärtäny...)

On itseasiassa semmonen pöydänreunaan kiinnitettävä omavalmiste, ihan soiva peli mutku laitoin siihen pöytään mihin se pitäs kiinnittää lavuaarin ja sielä on mm kaljankeittokattila likoomassa ja pullonkuivausteline vieressä ni oli pienempi vaiva hyppiä toi lapiolla irti. Toivon mukaan ei tarttis alvariisa rassata, toi tais olla toinen kumi minkä oon ite vaihtanu.
 
Vähän kun tulee rutiinia, niin ylimääräiset hilavitkuttimet on vain tiellä.:grin:

Näin se on. Tarpeeks ku noita vaihtelee, niin tulee rutiinia.

Aluks vitutti kotarin kumien vaihto sisäkumeineen. Oli hiki ja tuska. Nyt niitä renkaita tulee käänneltyä ihan säästösyistä.
 
Eipä tuo kovin hankalaa ollu mut kolmas rengasrauta olis estäny sen yhen lipsahduksen joka jäi vähän vituttamaan kun kalahti vanteen reunaan jälki.

Aloin oikeen miettimään niin oli kolmas kumi minkä oon vaihtanu. Kaks etusta yks takanen
 
Näin on. Bilteman raudat olleet hyviä. Toinen pää irrotukseen ja toinen päällelaittoon. Sellaisia vannesuojia saa vaikka motonetistä ja halvemmalla kiinasta. Kurapyörän kanssa pieni naarmu ei maata kaada. Katuvanteet kannattaa suojata.
 
436655d0f89475a169.jpg


436655d0f894762c44.jpg


Parin viikon päästä pitäs reissuun lähteä mut ei oo satulalaukkuja eikä tähän pyörään kukaan myy minkäänlaisia taakkarautoja niin pitää jämäpätkistä itte vääntää tommonen tarakkahökötys jonka saa taas reissun jälkeen parilla ruuvilla irti. Eise nätti oo mut ajanee asiansa yhen viikonlopun.
 
436655d0fd0e49f5c9.jpg


436655d0fd0e4ab603.jpg


436655d0fd9ccc27a1.jpg


436655d0fd9ccbb49c.jpg


No jatketaas ny sitte :;): Lisäsin tuohon etummaiseen poikkikankeen vielä pari kuuskolopulttia jotka kävi enste kierteenpoistossa, toimii kuormaremmeille topparina. Takapenkin mahtuu ujuttamaan hököstyksen alta vielä paikalleen joskin lukkosalvan kiinni saaminen vaatii hieman aiempaa miehekkäämmän murahduksen.

436655cd1e58cb0eed.jpg


436655cd1e58cbb77c.jpg


Tuommosen nakertelin aikaisemmin tuonne katteen sisään kun tuo koko apurunko vähän niinku loppuu tuohon penkin salpaan ja kaikki sen jälkeen roikkuu ilmassa. Tuohon piti vielä porata ja kierteyttää reiät tarakan takaraudalle mut aloin miettiä et miks vaivautua, penkki paikalleen painettuna pyörää voi vaikka siirtää sivuttain noista putkista joten istuin kyllä pitää sen paikallaan, sitäpaitti sitä varten ois joutunu käymään kaupungista ostamassa uppokantapultteja ja upotusterän, toki kaikista materiaaleista on joskus maksettu mutta tähän asti maali mukaanlukien en ole laittanu projektiin spesifisti vielä pennin pyörylää. Se saattaa vielä kumoutua jos päätän hommata putkiin päätytulpat kun mulla ei oo sopivia hyllyssä kun kaksi mut ne maksaa jonkun 3,50. Oon tehny koko systeemin melko utilitäärisellä mielellä vaivaamatta esim mittanauhaa juurikaan, ihan suora tai ihan presiis keskellä se ei ole mut varmasti suoriutuu siitä mistä pitääkin.
 
Back
Ylös