Vaihdoin tuon ilmeisesti jostain vanttipannasta väännetyn kilvenpidikkeen hiukka jämerämpään, ruuvinreiät ei näköjään mullakaan osunu ihan tasolle mut sentäs kilpi on nyt suorassa kun se ennen oli reippaasti oikealle kallellaan. Eipä tuo tuolta mihkään näy...
Tälläsen askartelinpaskartelin tulppakierteen korjaamikseksi, teollisuusimuri pakoaukkoon ja kone sellaseen asentoon että pakoventtiilit on auki. Sellanen imu kävi padassa että tuon kepukan sai ihan voimalla vetää
sieltä ulos joten melko vakuuttunut että pannuun ei päässy hileitä. Tulppakin meni nätisti paikalleen joskin kierre on nyt hiukka väljä joten kamalasti ei uskaltanu kiristää, todennäköisesti kyllä kestää.
Istuskelin siinä pyörän vieressä siemaillen asennuskaljaa kun huomasin pöydällä pinkan prikkoja. Nämä on selvästi olleet tuola koneessa koska moottoriöljyssä sekä tuota samaa ruskeaa ruosteen näköistä töhnää löytyi kytkimen joistain osista, ongelma vaan on se että olen käynyt niin pommikuvat kuin asennusmanuskankin läpi kolmeen kertaan ja mä en kertakaikkiaan keksi mihin nää vois kuulua! Yhdessä on keskireikä vielä pienempi kuin muissa. Nyt rehellisesti huolestuttaa...
Kytkinvipstaakin remonttiprojektikin otti taka-askeleen kun tajusin ettei se liian korkea laakeri minkä tilasin käykään sinne koska vaikka vipu mahtuisikin paikalleen muutama muu osa ei linjaa, nyt vaan ongelmana on millä hitolla mä saan sen ylös sieltä kun se messinkiholkkikikkakaan ei toimi kun se uusi laakeri, ja siten myös se holkki, pyörii sielä reiässä!!!
Helvata että toi ilmanputsarikotelo, ja oikeestaan koko värkki, on aika saamarin kimurantti kasattava. Vielä täytyy hankkia se uusi laakeri että saa kytkinvivun paikalleen, vesipumppua ei kantti kasata ennen sitä kun on osittain edessä, pakarin tiivisteet on tulossa Briteistä, sit vaan uudet öljyt sisään ja homma on aikalailla siinä.