• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Matkapyörä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hedgehog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Hedgehog

New member
Pyörä menossa vaihtoon ja kovasti kartotan eri vaihtoehtoja seuraavasta pyörästä. Pitäis löytää sporttinen matkapyörä. Kokemuksia kaivataan ja mielipiteitä.
nixweiss.gif

Jos löytyy niin laittakaa niitä
buttrock.gif

Ensi keväänä pitäis uudella päästä liikenteeseen...
062802moto_prv.gif

GS bemut.
thumbs-up.gif

Ja jos joku vättää ettei soranorsu kulje,,, kokeilkoon Pekka Veen kanssa ajelua radalla.
Siinä käsissä gessu taipuu ja on kakka puhetta ettei olis matka mopottimeksi.

GS bemut.  
thumbs-up.gif

Ja jos joku vättää ettei soranorsu kulje,,, kokeilkoon Pekka Veen kanssa ajelua radalla.
Siinä käsissä gessu taipuu ja on kakka puhetta ettei olis matka mopottimeksi.
biggrin.gif
Eihän tässä; vielä ainakaan ole kukaan väittänyt yhtään mitään
confused_orig.gif

Vaan entäs tämä: Mikään ei todista, että BMV olisi jotenkin ylivoimainen matkapyörä, halvemmalla saa teknillisesti yhtä edistyksellisiä pyöriä
smile_org.gif
(monia merkkejä, mitään nimeämättä, mitään unohtamatta)

Riippuu kai rahasta ja lompakon paksuudesta. Omani on 2004 Suzuki Bandit 1200 S korotetulla pleksillä, levennetyllä ohjaustangolla ja kolmella laukulla. Menee mukavasti kahdestaankin reissussa ja maksaa paljon vähemmän kuin esim. Yamahan FJR. Kahvanlämmittemetkin saa tarvikkeina ja koko pyörän matkavarusteltuna varmasti saa halvemmalla kuin Bemarin tai Yamahan (vaikkapa). Uutta 1250 saa valmiiksi kokokatteella ja laukuilla.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Tuo nyt riippuu siitä, millaisia teitä pitkin meinaat matkaa tehdä. Asfaltin ulkopuolelle uskaltautuminen pudottaa pelistä aika monta vaihtoehtoa.

minä valitsin noilla kriteereillä Bmw K1200 ässän.

Onhan se vähän turhan kallis ja koneeltaan karkeakäyntinen, mutta muutoin se kyllä minun mielestäni on justiinsa sitä mitä "sporttiselta" matkapyörältä vaaditaan.

Suuntavakaus isommissa vauhdeissa on kanssa esimerkillisen hyvä. Samaa ei ilmeisesti voi sanoa "vastaavasta Yamahasta"
biggrin.gif

minä valitsin noilla kriteereillä Bmw K1200 ässän.

Onhan se vähän turhan kallis ja koneeltaan karkeakäyntinen, mutta muutoin se kyllä minun mielestäni on justiinsa sitä mitä "sporttiselta" matkapyörältä vaaditaan.

Suuntavakaus isommissa vauhdeissa on kanssa esimerkillisen hyvä. Samaa ei ilmeisesti voi sanoa "vastaavasta Yamahasta"
biggrin.gif
Eikös just tota suuntavakautta isommissa nopeksissa muistaakseni on juuri moitittu.
Ja kulkeekos se etes isosti
tounge.gif

Vaikka nyt oma lehmä ojassa, niin silti Triumph Sprint. Löytyy sporttisuutta, taloudellisuutta ja luotettavuutta. Ei kyllä häviä kestävyydessä japseille nykypäivänä yhtään.
Ainut "vika" on ketjut. Puhtaassa matkapyörässä ainut vaihtoehto on kardaani, tai sitten hihna.

Mistä päästiinkin asiaan, edullinen mutta kyvykäs matka-sportti;
Testivoittaja BMW F800ST.

Back