Matris

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seeber
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Seeber

New member
Minkä tasoiset Matriksen ohjausiskarit ovat? Itselleni melko tuntematon merkki. Ovatko lähelläkään Öhlärin, WP:n ja Wilbersin laatua ja toimivuutta? Briteistä saisi vaan tilattua sellaisen melko huokeaan hintaan, mutta sontaan ei viitsi sijoittaa. Kyseessä olisi Type 4R-versio.

On käytetty ihan kisakäytössäkin Matrisin ohjausiskaria. Velipojalla ja parilla muulla tutulla ollu M2 ja hyvin on toiminut kovemmassaki rata-ajossa.

Itellä sylki öljyt pihalle takuuajan jälkeen. Voidaan huoltaa........Italiassa
tounge.gif

Ohjausiskarista en osaa sanoa mutta mulla on Hondassa keulassa Matris cartridge-kit ja olen kyllä tyytyväinen. Soittelepa vaikka Moto Kokkolaan. Sieltä löytynee tietoa asian tiiimoilta.

Olikohan marraskuun PB, jossa oli ohjausiskaritesti. Mukana myös matris (M3 muistaakseni). Ihan hyvin pärjäsi.

Matriksesta ei vielä kokemusta, mutta just pistin tilaukseen F05S Fork cartridge kitin.
Halpa punta nääs... elvytetään nyt edes brittien taloutta
tounge.gif

Keväämmällä selviää onko tuosta mihinkään?!

Mulla oli M2 ja alko pian heti rutisemaan. Ei huomannu kun oli pyörässä kiinni mutta käsin liikuteltaessa tuntui, että ei liikkunut sulavasti. Eli ilmaa oli sisällä. Ja kun kaksi viikkoa oli kokonaisuudessaan ollut kiinni ni öljyähän se alkoi vuotamaan.

Tämän jälkeen ollut yhden kesän kiinni WP ja toiminut hyvin.

Back