• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Matrix kypärät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jiihaa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jiihaa

New member
Tietääkös joku noista Matrix-kypäristä, onko niistä mihinkään? Ainakin Eurobiker myy niitä, vaikuttavat päteviltä, kohtuuhintaisilta ja vielä nätin näköisiltäkin. Kävin tossa juuri kyytiläiseni kanssa niitä kokeilemassa, todella mukavia päässä. Barracuda Diablo oli ehkä mukavin(269€). Käyttökokemuksia ois kiva kuulla.

Aiemmin niitä ei kai ole ollutkaan heillä myynnissä, eli aloittavat nyt tälle kaudelle (?). Tältä pohjalta varsinaisia kokemuksia varmaan aika harvalla.

Itse jouduin pakosta tutustumaan, koska tytär on sitä mieltä, että väri ja kuviointi ratkaisee, millaisen kypärän hän haluaa...Barracuda Nitro iski hänen makuunsa, iridium visiirillä.

Päällisin puolin Matrix vaikutti ihan asialliselta, lupasin harkita hänen pyyntöänsä.

Hmm.. Myyjä kyllä mulle ainakin mainosti, että olivat tuon mainitsemani kypärän hintaa laskeneet viime kaudelta, jolloin se oli 299€. Siitä päättelin, että koko mallisto lienee ollut myynnissä jo ainakin yhden kesän.

Juu. kyllä oli ainakin viime syksynä myynnissä jo kun oman kypärän kävin hakemassa. Juurikin tuo nitro tuli ostettua. aavistuksen vaikea lähteä tässä vertailemaan kun tosiaan on ensimmäinen mopo sekä kypärä, ja noin 400km ajoa takana viime kesältä, mutta ei se ainakaan mitään ihan sekundaa ollut. omaan korvaan ainakaan mikään hirveen meluisa. istuuvuudessakaan ei ollut valittamista ja ei se liiemmin huurtunutkaan vaikka juurikin se 400km tuli ajettua syyskuisessa vesisateessa.. eli oma kokemus vertailupohjan puutteesta huolimatta hintaan nähden varsin positiivinen. pistän lisää sitten kun on päässyt testailemaan lisää tulevana kesänä.

OT. Taitaa köpi tyttärelläsi ja meikäläisellä olla aika samanlainen maku kypärien suhteen. juurikin tuon iridium visiirin meinasin siihen hankkia. mutta tyttäresi taisi tarkoittaa sitä kypärän punaista mallia eikä sitä hopeista jonka itse omistan..
wink.gif

OT. Taitaa köpi tyttärelläsi ja meikäläisellä olla aika samanlainen maku kypärien suhteen. juurikin tuon iridium visiirin meinasin siihen hankkia. mutta tyttäresi taisi tarkoittaa sitä kypärän punaista mallia eikä sitä hopeista jonka itse omistan..  
wink.gif
OT 2. Tyttäreni ei ole punaiseen menevää, tahtoo sen vaaleansini-hopean, sinisellä iridiumilla.

Asiaan, aiempi kämmäykseni Matrixin myynnin aloittamisesta johtui esitteen tekstistä "Matrix Cabal, Nyt Suomessa"... käsitin väärin että koko merkki on "nyt Suomessa", Sorry.

By The Way, nyt lauantaina ilmeisesti Eurobikerin uuden liiketilan "avajaiset", vai?

taitaapi olla 1.4 jos oikein muistan. pitääkin lähteä katsomaan jos siihen kypärään sais hopeisen iridiumin "avajaistarjouksella"!
062802jumpie_prv.gif

Jeps! Juuri tulin kyseisestä liikkeestä ja niinhän se on että avajaiset on ensi lauantaina (1.4.).

Itelleni ja kyytiäiselleni otin tollaset Matrix Barracuda Diablot. Kyytiläiselleni punaisen ja itselleni sinisen. Itelleni vielä sininen iridiumvisiiri mukaan.. Ei voinu vastustaa, oli se niin nätti.....

Nostetaampas tämä ylös ja kysellään onko jo porukalla enemmän kokemuksia kypäristä? Mua lähinnä kiinnostaisi Matrix RCV BARRACUDA NITRO mallin kokemuksen ja fiilikset!

Back