jos pinjoni katkesi kierteen juuresta,saattaisi yksi konsti olla olemassa.mulla oli xj.n perästä akseli ko.kohdasta poikki ja aiheutti aikamoisen päänsäryn kun kysyin mitä uusi välitys maksaa. koneistaja tuttava keksi että jos akselin laittaa sorviin,oikaisee akselin pään suoraksi,poraa noin neljäsenttiä syvän reiän ja kierteyttää ko.reiän ja tekee reikään sopivan mittaisen pinnapultin,mikä lukittiin pakoilleen laakerilukitteella.sitten kokosin perän mutta en kiristänyt mutteria aivan ohjearvoon asti.ohje momentti oli ainakin xj.n perässä älyttömän kova.perä on nyt toiminut remontin jälkeen viisi kesää moitteetta. tosin maxissa on aika paljon enemmän tehoa joten kestävyys takuuta ko.laitteeseen en uskalla antaa.mutta uskon että kannattaa ainakin kokeilla.jos kysyttävää niin puh.no on 0400595936