Mean Streak 1600

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jim Goose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jim Goose

New member
Onkos täällä kellään kokemuksia tuosta Kawan Mean Streak 1600 mallista? Haulla oli jokunen kommentti tuosta pelistä, onko tullut lisää kokemuksia ko. koneesta? Itellä on alkanut hieman poltella kyseinen malli. Sillä vois olla hauskempaa maantienopeuksissa, kuin nykyisellä kalustollani, tyylinvaihtelu virkistäisi välillä.
Jenkeissä näkyis olevan tuollainen versiokin saatavana.
http://www.kawasaki.com/ImagesM....ale.jpg

Mosa lähikuvassa:
http://www.kawasaki.com/ImagesM....ale.jpg

juu ois söpö tuo mattamustilla putkilla jne. siinäkin vielä näkyy pikkuisen liikaa kromia makuuni, etutelareissa, mittarienkehyksissä, stongassa, jalkatasppien alapinnoissa, ym. paikoisssa. saisi olla niinkuin spectre on täysin kromivapaa. voihan sen toisaalta maalata.

ja mallina varmaan eräs onnistuneimmista kustomityyppisistä kawasakilla. pääsispä tyyppäämään oikeesti.

Mean Streak 1500 on kokemusta. Ei kai se 1600 eroo muuten kuin kuutioiden määrässä. Customiks todella hyvät jarrut ja keula, takajousitus ei ole samalla tasolla=pohjas aika helposti. Mutkatiellä sai aika helposti jalkatapit raapimaan.
Mä ajoin sillä noin 14000km, ennenku meni vaihtoon. Niillä kilsoilla ei mitään vikoja ilmenny, tosin venttiilit pitivät aika rapsakkaa ääntä kuumalla ilmalla vedättäessä jos oli tankannut 95. Käytinkin vain 98 5000km jälkeen, autto siihen kalinaan.
Ajoasento on pysty niinku customissa yleensä, stonga on leveä ja aikamoinen tuulenvastus jos ajaa yli 120km/h.
Ihan hieno pyörä ja varsinkin ulkonäkö on kohdallaan.

Mulla kans kokemusta 1500 mallista. Ei noissa taida olla juuri muuta eroa ku 100 kuutioo ja 2 heppaa. Oon semmosen nyt 2000 kilometriä omistanu, en osaa oikeen valittamista löytää. Pikkasen ahdas ajoasento 190-senttiselle mutta siirtosarjalla sai jo ihmeitä aikaan. Vielä ku sais tilattua vähän korkeemman stongan ni luulis sopivan ku valettu. Muuten se on aika kohillaan kaikin puolin, mun ajoon alusta on toiminu erittäin hyvin. Tehoa tietenkin vois olla vähän enemmän mut tohon saa putket+ilmanotto+ruiskuboksi -yhdistelmällä jonku 20% lisää potkua. Putket ja ruiskuboksi jo onki:) Ja muutakin bling blingii mean streakkiin on hyvin saatavilla.

Vaikuttaa siis kyllä siltä peliltä, millaisia ominaisuuksia siltä etsinkin. Jossain jenkkifoorumilla oli kans jotain jupinaa jostain detonaatioäänestä joka ilmeni isolla vaihteella kaasua avatessa hitaammasta vauhdista. Lienee oktaanintarve korkeampi. Ulkonäkö Meaniessa on kyllä aika rock!
Vaikuttaa melko huoltovapaalta peliltä, ruisku, keppiveto ja hydraulinen venttiilinsäätö, lähinnä öljyjen ja filsun vaihtoa. Paljonko olette saanneet takanakin kestämään, syökö vääntävä kone kumia ahkeraan?

Paljonko olette saanneet takanakin kestämään, syökö vääntävä kone kumia ahkeraan?
Mulla on alkuperäiset renkaat alla, 12000km takana.
Ei paha, alkaa kuullostamaan koko ajan paremmalta ja paremmalta.
062802jumpie_prv.gif

No, mul meni eka rengas noin 3000km, helkkarin iso peltiruuvi.
Seuraavalla takasella se lähti vaihdokis, kilsat oli muuten noin 11000+ eikä 14000.(jos jotain kiinnostaa, niin reknummero on 669 ja kiriaimet eteen).
Ei se kumia kuluta ja bensaa menee noin 5l/100km ja saa ajella ihan reippaasti.
Kannattaa kokeilla jos customia halajaa.

Väinöllä tällä kaudella tuli ajeltua 16000 km ja vielä on takakumissa
pintaa pari milliä. Menee kyllä vaihtoon kunhan ajokelit loppuu.
062802jumpie_prv.gif

Toi Mean Streak on aina miellyttänyt minunkin silmääni....ovat vain suht hyvissä hinnoissa, jos jonkun sattuu jostain bongaamaan...

Näky olevan speedillä suitsa 1600cc kokonaista 1500egeä halvempi. Sama pyörä ku MS, mutta kun on S***** niin pitää vissiin myydä halvemmalla...
Ei kai muuta eroa ku takalokari?

tounge.gif
tounge.gif

Muutaman vuoden olen ajellut -02 1500cc mean streakillä. Ei ole muuta kuin kehumista ajoasennosta, tuntumasta, jne. ...mutta ne orkkisputket ovat aika nolon kuuloiset ulkonäköön verrattuna
biggrin.gif

Eli vaihdoin putkien takaosat Raask:n putkiin ja sieltä vielä vaimentimet pois.. a vot! Täydellinen paketti.
thumbs-up.gif

Aika samansuuntaisia mielipiteitä näkyisi maailmallakin olevan vertailussa muihin customeihin verrattuna:
http://www.soundberry.com/0_000224.html
Ainoastaan offroad- ja touringominaisuudet ovat vertailussa muita huonommat, vaan eipä tuolla varmaan tule paljon huonommilla teillä poikettua. Aika onnistunut pyörä kaikenkaikkiaan.

Nyt se sitten tuli hommattua, -07 Meanie on nyt tallissa. Kaupat tuli viikonloppuna ja tyytyväinen olen ollut ostokseeni, hyvä pyörä ajaa. Vanha Kawa sai oikeutetun eläkepaikan uuden ratsun vierellä. Talvella hieman customointia ainakin loksun jatkeena kilpiteline saa lähteä ja kilpi menee sivulle. Hieman roheempiääniset putket pitänee laittaa hakuseen.
062802jumpie_prv.gif
inlove.gif

Hieno homma
smile_org.gif
Onko suomipyörä vai ulkomaalta.? Harvoin löytyy käytettyjä Suomessa. Minkälaisessa hintahaarukassa sellainen liikkuu?

Hieno pyörä, se MS

Back