• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Merkkiuskollisuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Biker boy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

• Olen

Ääniä: 49 34,8%
  • En

Ääniä: 92 65,2%

• Ääniä yhteensä
    141
Olen merkkiuskollinen mutta se ei ole tietoinen valinta vaan saksalaismerkki on ilmeisesti tehnyt minulle sopivia pyöriä kun niihin on kerta toisensa jälkeen langennut. Viime kerralla katselin muitakin merkkejä tarkkaan mutta ei mitään vastaavaa isoa nakua ollut tarjolla ja Trophy 900:kin oli jo jotenkin museotavaraa.
Ekan ostin syksyllä -87 ja sen jälkeen on menossa viides ja matkaa nilla takana 277 tkm.
Breva 1100 on tullut kylläkin horjuttamaan uskollisuuttani.

olen uskoton kaikille merkeille.
muutenkin hieman uskomaton.
merkillä väliä kunhan toimii.

En o merkkiuskollinen, huomannut vaan että jokin laite sopii tiettyyn käyttöön, omaan käyttööni. Autoissa ja moottoripyörissä vielä vähemmän.

Kaikkea pitää kokeilla, vaan ei välttämättä itselle hankkia.

Bemari vaikuttaa tällä hetkellä parhaiten tyydyttävän matkapyörätarpeen  
sport05.gif
Tai sitten en paremmasta vielä tiedä...

Lisäys: Nyt tiedän -> se on Fazer
buttrock.gif

Eipä ole merkkiin uskomista. Kaikkea on kiva kokeilla. Ja ehkä sitten vanhana ja viisaana löytää se oma
smile_org.gif

Suzuki - Suzuki - Honda - Honda - Suzuki - Kawasaki

Yamaha- Laverda- Yamaha -Suzuki- Kawasaki- Kawasaki- Yamaha- Yamaha- Yamaha- Yamaha

Eli kylläse jammau sopii mulle... Seuraava tod näk Jammu, ellei tuu eteen joku sopivampi...

Eli niin kuin naisissa, on tiettyjä asioita josta tykkää, mutta aina kaikki riippuu yksilöstä...
pftroest.gif

Pyörän merkillä, kuutioilla, sylintereiden lkm. tai syl.kulmalla ei ole henk. kohtaisesti mitään merkitystä. Pitää ajaa sellaisella pyörällä mikä tuntuu hyvältä ja minkä oma perse kestää ostaa. Nimittäin jos sanon että tuollaista ei koskaan niin siinä käy kuitenkin siilleen, että muutaman vuoden päästä ajelen just sillä mallilla ja vannon henkeen ja vereen sen nimeen. Mieltymykset ovat dynaamisia ja olispahan aika perse elämä jos pennusta hautaan asti olisi samat mieltymykset.

Olen kai jollain tavalla merkkiuskollinen kun pidän hondan takkia ympäri vuoden päällä, joo ihan ilmatteeks pidän, ei oo honda sponssina.
withstupid.gif
KÖ ??

Italjet 50
Honda NSR125R
Suzuki DR 125(Onko se DR pitää käydä tallista kattomassa)
Honda Civic
Volvo 240
Suzuki GSX-R 750

Näillä sitä on suhattu
Pääasia että viihtyy...

autot ja pyörät olleet aina eri merkkiä..tarttee kokeilla mahollisimman montaa ni osaa sit isona ostaa jonkun hyvän...
tounge.gif

Enpä oo ajatellu merkkiä vaihtaa, mutta ei se merkki mulla se ratkaseva tekijä ole. En tykkää mistään tavanomasista, pyörässä pitää olla luonnetta.

Mopedista kusiaiseen olen hondassa pysynyt. En koe olevani merkkiuskollinen, sillä voin hyvin kuvitella hankkivani muunkin merkkisen pyörän. Hondan kanssa vain on synkannut tähän asti kaikkein parhaiten. Lämpimiä muistoja. Sniisk.

Back