• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Merkkiuskollisuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Biker boy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

• Olen

Ääniä: 49 34,8%
  • En

Ääniä: 92 65,2%

• Ääniä yhteensä
    141

Biker boy

New member
Mul on Honda ja seuraava pyöräkin tulee olemaan moottoripyörä maailman ylivoimainen ykkönen eli Honda!!
biggrin.gif

Nykyinen on honta, mutta seuraava voi olla jokin muukin
nixweiss.gif

Tosin hyvien kokemusten ja hontan maineen johdosta todennäköisin seuraava on honta.

Minä tulen aina olemaan merkkiuskollinen Ducatille, Suzukille ja Kawasakille.

Saatan olla tulevaisuudessa myös merkkiuskollinen joillekin muillekin, en vaan ole vielä päättänyt keille kaikille. Yamaha olisi kyllä myös aika kiva..

Minä tulen aina olemaan merkkiuskollinen Ducatille, Suzukille ja Kawasakille.

Saatan olla tulevaisuudessa myös merkkiuskollinen joillekin muillekin, en vaan ole vielä päättänyt keille kaikille. Yamaha olisi kyllä myös aika kiva..
Miksi Japseista just Suikki ja Kawa? Miks ei Honda ja Yamaha, tai taisit mainita Yamahan.

En ole merkkiuskollinen. Voin tulevaisuudessa hankkia minkämerkkisen tahansa pyörän, jos se jokin vain tekisi yhtä hyvän kuin Suzuki.  
033102bebe_1_prv.gif

Tällä hetkellä kawa ja edellinenkin oli, mutta seuraava voi olla suitsa tai jammu. No kyllä ducati ja apriliakin on hyvii vaihtoehtoi. Että sen verran merkki uskollinen olen.
wink.gif

Kawalle olin uskollinen ennen, nyt Busalle.
biggrin.gif

Siinä mielessä olen merkkiuskollinen että HONDAA EI TULE!
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif
033102bebe_1_prv.gif

Jokainen auto tähän mennessä eri valmistajalta => tuskinpa kovin uskollinen merkin puolesta
tounge.gif
Pyöränä vasta eka menossa
blush.gif

Jaahas...pitääpä oikein tuumia...
Kolme pappatunturia ja solkku spiidi..
Fiat 127, Mosse Elite 1300, Volvo 340, Saab 96, Toyota Corona MKII 2000, pari datsun pick-upia, opel Kadett, Toyota Corona MKII 2600, Datsun 100A FII, Toyota Carina, Mazda 626 ja 323, Mersu 200D ja Nykyinen Civic...

Suzuki GT 125, Kolme Honda CB 350 twiniä, Yamaha RD 350 YPVS, Kawasaki GPz 1100 ja nykyinen V-Max...
lookaround_orig.gif

Aika huora tunnun olevan...
tounge.gif

Koitan vältellä kaikenlaista fanaattisuutta näissäkin asioissa. Ihan sama, mikä on merkki, kunhan pyörä miellyttää. Mielestäni on hiukan lapsellista palvoa jotain tiettyä logoa tai brandejä yleensä. Kuluttaja on häviäjä joka tapuksessa...

Voi olla, että joskus sitä vain joutuu myöntämään, että suuresta henkilökohtaisesta panostuksesta huolimatta ostettu mopo saattaa osoittautua kehnoksi hankinnaksi. Oma ei aina ole paras...

Onkohan ihmiset oikeesti noi merkkiuskollista (lue fanaattista) väkeä mitä täältä välillä lukea saa?
Itsellä nyt ei oo suurempia patoutumia saati addiktioita mitään merkkiä kohtaan. Tietysti kawaan mutta..
wink.gif

Toistaseks ei oo minkään merkkistä p*skaa osunut eteen..
Paitsi autoissa en sorru ranskalaisiin..
tounge.gif

En ole merkkiuskollinen. Merkkiuskollisuudessa ei ole mitään pahaa, mutta pahimmillaan merkki-fanaattisuus muuttuu jopa merkki-fetissiksi... ja seuraukset tiedetään  
biggrin.gif
, ei ole meikäläisen hommia.

Back