• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Merkkiuskollisuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Biker boy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

• Olen

Ääniä: 49 34,8%
  • En

Ääniä: 92 65,2%

• Ääniä yhteensä
    141
mulle pyörän pitää olla hyvän näköinen. ja suunnitteluosaaminenkin näkyy yleensä jo päällepäin. hyvä näyttää hyvältä. se osaamisen sietämätön keveys.. eli suosin kahta suurinta merkkiä
tounge.gif
isot suunnittelumuskelit ja kassa = ei mitään piilotettuja kämmejä, varaa tehdä asiat loppuun saakka kunnolla. viehättää minua nyt ja aina

Merkillä ei ole mitään väliä kunhan tuntuu hyvälle ja miellyttää silmää! Autoissa sama juttu...

Aivan sama kunhan se vain on vihreä ja tankissa lukee kawasaki
tounge.gif

Ollut iät ajat kawasaki merkkiä tallissa, varsinkin crosseja. 60-250cc 2-T ja 4-T. Kevari aikoina oli suzuki rg gamma, yamaha DTM, kawasaki KDX. Noista suzuki oli nopein, yamaha paras ajoasento, kawasaki hauskin
smile_org.gif

Eipä ole merkillä väliä kunhan pyörä on vaan paras kyseiseen käyttöön/budjettiin. Tarkemmin mietittynä kaikki pyörät olleet erimerkkisiä mitä on vuosien varrella ollut.

Moottoripyörinä Suzuki, Suzuki, Honda, Yamaha.
Autoissa parikymmentä "merkkiä" sen olen oppinut että aito japsi on myös kestävyydeltään ylivoimainen, pari jenkkiä pakosta uudelleen rakennettuani opin ettei ikinä mitään sieltä suunnasta.

en mä harrikasta luovu vaikka välillä "vieraissa" kävisinkin. seuraava pyöräni on jokatapauksessa HD ja ainakin 40 vuotta nykyistä vanhempi. rokkia pitää pyörässä olla ja paljon ja semmosta fiilistä en ole vielä uusista pyöristä löytäny.

kovasti on alkaneet nuo vanhemmat brittikamppeet kiinnostamaan. josko rupeis haalimaan noitakin osia pikkuhiljaa..
lookaround_orig.gif

yamaha o nyt ekene pelinä mut voisin EHKÄ kuvitella ostavani jonku toisenki merkin.
bowdown.gif

Hondalla mennään niin kauan kun tulee 50v mittariin ikää siis itelle.
Sen jälkeen H-D jos silloin nyt vielä bensaa saatavilla.
062802moto_prv.gif

Ostin 06 fzs vm.05 ja 90 000km takana ja ikinä ei ole mitään vikaa ollut. ja muita pyöria olen kokeillut mutta yamaha on
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif
buttrock.gif

Toistaiseksi ainakin Yamahan kokenut juuri itselleni sopivaksi, eli vastasin kyllä. Tästä merkistä ainakin sopivaa lähden sitten etsiskelemään kun joskus taas pyörän vaihto tulee eteen...
inlove.gif

Luulin olevani merkkiuskollinen, kunnes viiden Hondan jälkeen hankin Suzukin. Seuraava laite, sitten kun kun elän keski-iän pahinta kriisiäni neljävitosena, lienee todennäköisimmin Harley-Davidson merkkinen sohva.

Kun on tarpeeksi monta vuotta ajanut Trumpalla, on aika vaihtaa...uuteen Trumppaan. Ne vuodet ja se aika eivät ole tosin koittaneet vielä.

P.S. Ja voihan olla, ettei sitä raaski luopua nykyisestä ensinkään, vaan uusi tulee rinnalle...

Back