Merkkiuskollisuus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Biker boy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Merkki uskollisuus? - Oletko merkki uskollinen?

• Olen

Ääniä: 49 34,8%
  • En

Ääniä: 92 65,2%

• Ääniä yhteensä
    141
4 pyörää, merkit Yamaha, Suzuki, Honda ja BMW... Eli en taida olla!

Näh. Kyllä sitä tähän asti on menty pitkästi sen mukaan, mihin on ollut milloinkin varaa ja mitä on ollut tarjolla. Näin niinkuin yleisesti tuotteissa. Yamaha on nyt ensimmäisenä pyöränä, seuraava taas sitten luultavasti joku japanilainen. Ehkäpä Suzuki, kun tuo bandit kiinnostaisi kovasti.

Aikaisemminkin mainittu "saabismi on sairaus" pitänee lienee paikkaansa kun vuosi toisensa jälkeen sellaisella huomaa ajavansa.

Mopoissa sen sijaan ei ole vielä päässyt kehittymään mitään vastaavaa merkkiuskollisuutta. Piikkiaikoina ajelin honda nsr:llä, nyt eka iso pyörä kawa z1000. Millien päässä ostosta oli myös suzuki bandit ja honda x11. Seuraavaa pyörää miettiessä löytyy mielenkiintoisia vaihtoehtoja monelta merkiltä.

Voiko japanilaiselle kulkuneuvolle tulla merkkiuskolliseksi? Nehän ovat sieluttomia tusinavehkeitä (corolla, civic, cbr...) vrt. esim Ducatiin :;):

Minä olen käänteisesti merkkiuskollinen. Honda ja Harley-Davidson tulee ensimmäisenä mieleen "ei v*ttu ikinä"-listalta.

Autopuolella äkkisistään vaikuttaisin merkkiuskolliselta vaikka se nyt vaan on ollut sattumaa, eka auto oli Peugeot ja siitä lähtien keskimäärin joka toinen on ollut Peugeot.

Ei niin minkäänlaista merkkiuskollisuutta autoissa tahi pyörissä. Autot on kaikki olleet eri merkkisiä, ja prätkissäkin melkein kaikki jipponin merkit käyty läpi.

Pahoin pelkään olevani merkkiuskollinen. Buell taitaa nimittäin olla ainoa pyörä mikä täyttää mun vaatimukset. :D
Ongelma on se että tällä merkillä ei paljon uudempaan pyörää vaihdeta... Täytynee yrittää pitää tuo nykyinen kunnossa tulevat vuosikymmenet. :grin:

Yamaha, Kawasaki, 2xHonda ja nyt on menossa toinen Suzuki peräkkäin. Seuraava on Bemari, merkkiuskollisuutta ei juurikaan siis löydy. Autot ovat edustaneet 13 eri merkkiä joten silläkin puolella olen ollut suht ennakkoluuloton. Toyotaa ei ole ollut eikä varmaan tulekaan.

Jokohan vastasin? noh..
Kovasti japsiuskovainen. Autot ovat olleet aina japseja. Ja "kaikki" pyörät eli 2kpl.
Nyt ajan suzukilla mutta enemmän arvostan merkkinä hondaa :)

Pidän erittäin tärkeänä kulkupeleissäni että ne toimivat. Sen takia suosin Japanin tekeleitä.
Nyt kyllä kovassa harkinnassa autopuolella BMW mutta katsotaan nyt painaako luotettavuus enemmän vaakakupissa

Ensin pari Hondaa, sitten Suzuki. Tuon jälkeen taas useampia Hondia. Nyt viimeksi pari MV Agustaa.
Mitä tuosta nyt sitten pitäisi päätellä...

En nyt tiedä merkkiuskollisuudesta, mutta seuraavan mopon merkki on jo nyt täysin selvä... puolivuotta ja 18tkm on ajettu nyt Bemarilla ja jokainen kilometri on ollut yhtä juhlaa, edellinen Suzuki oli ihan ok pyörä, mutta nyt on sellanen mopo että ei vois tyytyväisempi olla, kaikki mahdollinen on viimesenpäälle kohdallaan. Ajoasento, ajettavuus, suorituskyky ja kaikki muu... :rakastunut:

Autojen kohdalla tilanne on sen sijaan ihan toinen, merkillä ei ole oikeastaan mitään väliä ja päädyn aina siihen, mihin saa vanhasta parhaan hyvityshinnan/pienimmän välirahan... ranskalainen, italiaano, korealainen... kaikki käy :)

En ole...
Enkä edes tyyliuskollinen.
Mopo on se, mihin rahat riittää ja mikä tuntuu persuksen alla hyvälle.
Köyhän ei passaa olla ronkeli.

Ajokatos saattaa olla mikälie, kunhan siinä on leimaa ja se maksaa korkeintaan kaks seteliä...

Eli täällä kukkaro sanelee aika paljon...

Eipä voi sanoa olevansa merkkiuskollinen.
Vuosien mittaan mopoja on ollut 24 joista valtaosa nousevan auringon maasta.
Honda vetää pisimmän korren 8 kappaleella.
Tällä hetkellä vakuutuksissa Honda, Suzuki ja Aprilia
Pyöriä on tullut ja mennyt fiiliksen ja taloudellisen tilanteen mukaan.

Kaikki pyörät ovat olleet Japanilaisia: 0 Suzukia, 1 Yamaha ( kevari ) 5 Kawasakia ja 30 Hondaa. Kaitpa olen merkkiuskolinen Hondalle.

Joissakin asioissa olen merkkiuskollinen mutta toistaiseksi mikään moottoripyörämerkki ei ole sellaiseksi muodostunut (Suzuki, KTM ja Yamaha)
Mutta jos autoista puhutaan niin kyllä se pitää olla Ford..jotenkin se vain tuntuu niin omalta jutulta :rakastunut:

Aikalailla sekakäyttäjä oon ollu :grin: Viime vuodet menny bemarilla ja nyt niitä on tallissa kaks :D

Joissakin asioissa olen merkkiuskollinen mutta toistaiseksi mikään moottoripyörämerkki ei ole sellaiseksi muodostunut (Suzuki, KTM ja Yamaha)
Mutta jos autoista puhutaan niin kyllä se pitää olla Ford..jotenkin se vain tuntuu niin omalta jutulta :rakastunut:
Ford: eka Fordini oli Ford Capri vm 1978. Oli tuolloin ostaessani 4 vuotta vanha. Sen jälkeen ollut pari Fordia. Ei niissä ainakaan mitään ongelmia ole ollut.

Back