Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei aukee, käskee kirjautumaan tilille.eikö muka kuvat aukee¨
Tää typy istu Fasun päällä, ja mä siinä esittelin kavereille millaisen tankinsuojan olin omaani hankkinut. Silittelin siinä pyörän tankkia sen jalkojen välissä, typy vaan tuijotti. Kommunikointi ei kai kuulunut toimenkuvaan. Tutkittiin koiranluita sen koiven takana. ei mitään reaktioita. En tiedä mihin se olis reagoinu, tuskin mihinkään. Tylsä.Tältä puolelta,ihan kiva..edestäpäin,enpä viitti kommentoidaTaidampa huomenna poiketa yamaha osastolla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ristiinassa, siinä Mikkelin alapuolella, eikä ole sisämajoitustilaa tän' vuonna. Ole hyvä vaan.Onko jollain tietoa ensi kesän Kontiorallin kontrollipaikasta? Olen ymmärtänyt, että se selviää vuosittain juuri MP-messuilla.
Prkl!!! Täälläkös se mun muija olikinTää typy istu Fasun päällä, ja mä siinä esittelin kavereille millaisen tankinsuojan olin omaani hankkinut. Silittelin siinä pyörän tankkia sen jalkojen välissä, typy vaan tuijotti. Kommunikointi ei kai kuulunut toimenkuvaan. Tutkittiin koiranluita sen koiven takana. ei mitään reaktioita. En tiedä mihin se olis reagoinu, tuskin mihinkään. Tylsä.Tältä puolelta,ihan kiva..edestäpäin,enpä viitti kommentoidaTaidampa huomenna poiketa yamaha osastolla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No hyvä sitten etten lähteny teiän koirien mukaan, olis meinaa tehny vähän loppukuun vaikeeks jos olisin nyt lähteny sinne tuhlaamaan rahat. Käväsin muutes Hössöllä kattomassa pyöriä, mut kelkkojahan siellä vaa oli.Se tummatukkanen oli paras noista, molen![]()
Yamahan osastolla oli parhaat naiset, ducatin (naisten) nahkapuku+sen sisällä ollut henkilö olivat myös jeppiskamaa!Kawan tarjonta oli aika vaisua, se on kuitenkin paras merkki joten annan anteeksi..![]()
![]()
Pyörät olivat kuitenkin hienoja...Muuten oli jotenkin vaisut messut, ei oikein sytyttänyt...![]()
Ja nämä havainnot tein siis perjantaina...