• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Messut 2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rabbit
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mp%202005%20002.jpg
wink.gif
Taidampa huomenna poiketa yamaha osastolla
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
inlove.gif
Tältä puolelta,ihan kiva..edestäpäin,enpä viitti kommentoida
wink.gif
Tää typy istu Fasun päällä, ja mä siinä esittelin kavereille millaisen tankinsuojan olin omaani hankkinut. Silittelin siinä pyörän tankkia sen jalkojen välissä, typy vaan tuijotti. Kommunikointi ei kai kuulunut toimenkuvaan. Tutkittiin koiranluita sen koiven takana. ei mitään reaktioita. En tiedä mihin se olis reagoinu, tuskin mihinkään. Tylsä.

Eipä ollu oikeen sävähdyttävät messut. ei mitään veret seisauttavaa. Muutamasta lillistä isot plussat..

Onko jollain tietoa ensi kesän Kontiorallin kontrollipaikasta? Olen ymmärtänyt, että se selviää vuosittain juuri MP-messuilla.

Njuu..eipä kovin hääppöiset ollu nuo messut
sad_orig.gif
paljon kovemmat odotukset oli, ainoa todellinen miinus oli se että tupla äxän himot vaan kasvoi suunnattomasti ja rahanmenoa on edessä
tounge.gif

Tää typy istu Fasun päällä, ja mä siinä esittelin kavereille millaisen tankinsuojan olin omaani hankkinut. Silittelin siinä pyörän tankkia sen jalkojen välissä, typy vaan tuijotti. Kommunikointi ei kai kuulunut toimenkuvaan. Tutkittiin koiranluita sen koiven takana. ei mitään reaktioita. En tiedä mihin se olis reagoinu, tuskin mihinkään. Tylsä.
Prkl!!! Täälläkös se mun muija olikin
veryangry.gif

Oltiin eukon kanssa perjantaina koko päivä, ja lauantaina kerhon kanssa. Varsinaiset messut olivat mielestäni ok. Ainoa asia joka kyrsi, oli kaljan hinta. 4,7 € 0, 4 l keppanaa muovituopista oli mielestäni ryöstämistä. Tarkoituksena oli kierrellä ja välillä käydä tuopillisella, mutta kun laskeskelin että meiltä kuluisi kahdestaan helposti yli 100 € pelkästään, keppanaan, tulimme siihen tulokseen, että kierrellään vain ja viedään rahat mieluimmin lähibubiin tai käytetään ne johonkin muuhun yhtä vähän hyödylliseen.
En sano tätä nuukuuttani vaan periaatteesta.
033102beer_1_prv.gif

Lauantaina tuli sitten tää kausi korkattua. Eli messuilla. Lievän pettymyksen kyllä tuotti... Tytöt osastoilla (ja niiden ulkopuolellakin  
tounge.gif
) olivat kauniita! Välillä ei oikeen tienny ees mikä pyörä tytön alla oli kun katse harhaili ihan jossain muissa muodoissa kuin pyörän...

Olut oli helvetin kallista taas ja baarialue oli mun mielestä viime vuotista pienempi. Miksiköhän?? Ja miksi ihmeessä tuolla oli samaan aikaan muotimessut? Kun jo noi mp-messutkin vetää perkeleesti jengiä, niin pitikö sitä porukkaa haalia vielä rinnakkaismessuillakin??
veryangry.gif

Pyöristä jäi oikeestaan eniten mieleen uus Trumppa ST. Todella upea! Punaisena jos sais, ni ois varmasti oikee namupala... Myös Guzzi Griso säväytti ja tietysti MT-01.

Ja totta kai Kawa ZRX1200R! Kyllä toi elr väritys metallihohto vihreällä saa mun Rexin hopea värityksen kalpenemaan. Perkele, kun osto hetkellä ei ollut saatavilla...
sad_orig.gif

Tuli sitten käytyä myös lauantaina messuilla. Viihdyttiin siellä suunnilleen tunti, koska ihmisiä oli ihan liian paljon. Voisivat tehdä tästä mun puolesta vaikka k18 tapahtuman. Kaljalle ei viitsinyt edes mennä kun anniskelualue oli pahempi kuin täynnä oleva junan tupakkakoppi. Vaikka itse teenkin ravintolahommia savussa, niin liika on jo liikaa...
veryangry.gif

Se tummatukkanen oli paras noista, molen  
inlove.gif

Yamahan osastolla oli parhaat naiset, ducatin (naisten) nahkapuku+sen sisällä ollut henkilö olivat myös jeppiskamaa!  
thumbs-up.gif
Kawan tarjonta oli aika vaisua, se on kuitenkin paras merkki joten annan anteeksi..
wink.gif

Pyörät olivat kuitenkin hienoja...Muuten oli jotenkin vaisut messut, ei oikein sytyttänyt...
nixweiss.gif

Ja nämä havainnot tein siis perjantaina...
No hyvä sitten etten lähteny teiän koirien mukaan, olis meinaa tehny vähän loppukuun vaikeeks jos olisin nyt lähteny sinne tuhlaamaan rahat. Käväsin muutes Hössöllä kattomassa pyöriä, mut kelkkojahan siellä vaa oli.

Otetaas tässä joku päivä fiilistely ilta ja mennää tallii juomaan kaljaa ja huudattamaan pyöriä?
wink.gif

Jeps käytyä tuli ja jotenkin...
omg.gif
... ei oikein vaikuttanut...

Vasrustepuoli on tällä hetkellä kohtuullisesti kunnossa ja ajattelin että voisi vähän pyöriä  
withstupid.gif
ja jos jotain tulisi mieleen niin hyvä... Vuaan ei tullut ei...
033102beer_1_prv.gif

Mutta yhteenveto:

+ Hyvä idea laittaa muoti ja mp samaan aikaan
- Huono idea laittaa nuo samaan aikaan
- vrt edellinen ruuhka, ruuhka ja ruuhka
- toivottoman huonot liikennejärjestelyt tuohon automassaan
- Liian vähän tarjoilupisteitä tuohon ihmismäärään

Mut... Pakko mennä ensi vuonnakin  
buttrock.gif

Nähty on. Ei mitään maata järisyttävää, mutta löysin mitä hain...

-Kiinaihmeiden typyt oli kivoja pyöränpäällä, jopa hymyilivät
tounge.gif

-Ducatin aivan loistavia
-Pirellin kivoja, ei asut lepata kovemmassakaan vauhdissa
wink.gif

-Yamahalla ei kovin iloisia ilmeitä
sad_orig.gif

-Kawan osastolla "pilvistä"....
-Sassin osastolla voipi lukea tuotteen nimen lituskamahasta
biggrin.gif

-Sitten oli näitä verkkosukka, lateksi ja mikrohousu tytteleitä muillakin osastoilla mutta eipä jäänyt erikoisesti mikään niistä mieleen.
-Bomberin videotaulu oli myös meikän mieleen
062802jumpie_prv.gif

Pyöristä paras MT-01

Back