Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja helpostihan tuon perustelet?ei paranna![]()
Kyllä se puristuksia nostaa. Muista listätä polttoaineen syöttöä samalla ettei käy laihalla.ja helpostihan tuon perustelet?ei paranna![]()
Sori, se nostaa puristuskestävyyttä ja paljon. Joskus junnuna ajettiin Metanolilla piikkisessä krossimopossa ja hyvin kulki! Puristussuhdetta nostettiin 13,5 nurkille ja bensiini/mentanoli seos oli 20%/80%.Miten se metanoli niitä puristuksia nostaa?
Todennäköisesti tulee ongelmia. Metanoli syö varsin tehokkaasti myös kumi- ja tiivistepintoja, ellei ne ole ns. alkoholin kestäviä. Mulla oli aikoinaan Pontiac Trans Am, joka ei mennyt pakokaasu testeistä läpi. Ei muuta kuin tankki tyhjäksi ja 4 litraa bensiiniä ja saman verran metanolia tankkiin, niin pakoputken päästä tuli vain kukkasia katsastusasemallaAjatuksena oli ensin kokeilla 10% metanolia bensan sekaan ja katsoa lambdalla mitä tapahtuu. Jos menee laihalle niin sitten lisätään syöttöä. Tuleeko ruiskussa ongelmia ton metanolin hapettavuuden takia?
Kiitos vinkistä, tätä konstia voi joskus tarvita!Mulla oli aikoinaan Pontiac Trans Am, joka ei mennyt pakokaasu testeistä läpi. Ei muuta kuin tankki tyhjäksi ja 4 litraa bensiiniä ja saman verran metanolia tankkiin, niin pakoputken päästä tuli vain kukkasia katsastusasemalla![]()
Onnistuu myös etanolilla, jolla on muuten samankaltainen vaikutus eikä ole yhtä häijyä tiivisteille ja kumille. Masinolilla kummasti päästöarvot paranee.Kiitos vinkistä, tätä konstia voi joskus tarvita!Mulla oli aikoinaan Pontiac Trans Am, joka ei mennyt pakokaasu testeistä läpi. Ei muuta kuin tankki tyhjäksi ja 4 litraa bensiiniä ja saman verran metanolia tankkiin, niin pakoputken päästä tuli vain kukkasia katsastusasemalla![]()
![]()