bmw cowboy
New member
Millainen pito sateella ajettaessa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan jees...Millainen pito sateella ajettaessa![]()
Paljonko?minulta sais edullisesti korkkaamattoman Z6 takanakin, kokoa 180/55-17 pikkasen halvemmalla vielä kuin org.shopista![]()
Ostakkee poijjes!!!
Paljonkos oli paineet takarinkulassa? Olihan +3 kiloa? Laitoin just aamulla lisää ilmaa uuteen z6 takanakkiin, kun olivat jättäneet liikkeessä 0.8 bar liian alhaiset paineet... En sitten huomannut eilen varmistaa rengasta hakiessa noita paineitaMulla ollu takana 2x Z6 ja molemmat kesti vaan 7000 km![]()
Nyt alla Z4 jos vaikka kestäis saman ni tulis halvemmaks.
Enkä oo ominaisuuksissa mitään eroa huomannu.
Eturenkaasta vielä sellanen juttu että alkuperänen kesti saman ku Z6(n.10 tkm) vaikka oli pehmeämpi kumi, joku Misukan pilotti josta takis kesti vaan 4 tkm![]()
Ja pyörähän on SV1000s
Henkilökohtaisesti ei toi gummi sovi ainakaan meikäläisen FJR:ään. Vauhtia kun alkaa olla li 150 tai ajaa vähän aktiivisempaa mutka-ajoa, niin pyörä vatkaa sen verran, että kyllä kerma voiksi muuttuu niin vahvistetulla kuin vahvistattomallakin renkaalla. Lisäksi tossa 60 - 80 tuntumassa tuntuu pientä tärinää ja irroittaessa otteen tangosta sarvet heiluvat puolelta toiselle aika reilusti. En voi suositella kyseistä rengasta.Soittelin tänään rengaskauppiaalleni, kun vielä ennen jussia pitäisi saada uusi kumi taakse. Kauppias kertoi, että Z6:sta on varastossa vieläpä sellaista mallia, joka on tehty Yammun FJR:ää varten ja siten tukevammalla rungolla ja pitäisi kestää kilometrejä paremmin. Käsittääkseni myös Z4:ssä on tukevampia versioita ainakin eteen. Olisko merkinnässä lisänä kirjain B? Korjatkoon joku, jos muistan väärin. Raskaisiin pyöriin tai raskaalla kuormalla ajavien kannattanee pyytää tuollaisia malleja.
No kyllä ainakin 150 ecuun lähtee...Paljonko?
sanoi:Henkilökohtaisesti ei toi gummi sovi ainakaan meikäläisen FJR:ään. Vauhtia kun alkaa olla li 150 tai ajaa vähän aktiivisempaa mutka-ajoa, niin pyörä vatkaa sen verran, että kyllä kerma voiksi muuttuu niin vahvistetulla kuin vahvistattomallakin renkaalla. Lisäksi tossa 60 - 80 tuntumassa tuntuu pientä tärinää ja irroittaessa otteen tangosta sarvet heiluvat puolelta toiselle aika reilusti. En voi suositella kyseistä rengasta.Soittelin tänään rengaskauppiaalleni, kun vielä ennen jussia pitäisi saada uusi kumi taakse. Kauppias kertoi, että Z6:sta on varastossa vieläpä sellaista mallia, joka on tehty Yammun FJR:ää varten ja siten tukevammalla rungolla ja pitäisi kestää kilometrejä paremmin. Käsittääkseni myös Z4:ssä on tukevampia versioita ainakin eteen. Olisko merkinnässä lisänä kirjain B? Korjatkoon joku, jos muistan väärin. Raskaisiin pyöriin tai raskaalla kuormalla ajavien kannattanee pyytää tuollaisia malleja.
2.9 pyörän ohjekirjan mukaan.Paljonkos oli paineet takarinkulassa? Olihan +3 kiloa? Laitoin just aamulla lisää ilmaa uuteen z6 takanakkiin, kun olivat jättäneet liikkeessä 0.8 bar liian alhaiset paineet... En sitten huomannut eilen varmistaa rengasta hakiessa noita paineitaMulla ollu takana 2x Z6 ja molemmat kesti vaan 7000 km![]()
Nyt alla Z4 jos vaikka kestäis saman ni tulis halvemmaks.
Enkä oo ominaisuuksissa mitään eroa huomannu.
Eturenkaasta vielä sellanen juttu että alkuperänen kesti saman ku Z6(n.10 tkm) vaikka oli pehmeämpi kumi, joku Misukan pilotti josta takis kesti vaan 4 tkm![]()
Ja pyörähän on SV1000s![]()